Avatar billede annj Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mini vindue ??

Hejsa.
Jeg leder efter et script der gør at jeg selv kan bestemme hvordan vinduerne skal se ud. (størrelse/adresselinie o.s.v)
Nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede steven_a Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:31 #1
kig på www.Builder.dk under builders
Avatar billede nute Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:31 #2
Avatar billede steven_a Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:31 #3
Avatar billede nute Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:33 #4
annj >> bemerk at du ikke kan definere urseende på et vindu som du  ikke åpner med JavaScript. Med andre ord så kan du ikke fjerne fx statusbar eller andre ting på et vindu du selv har åpnet med å klikke på ditt browserikon.
Avatar billede futte21 Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:33 #5
du sætter den her kode øverst i dit script </script>

<script language=\"javascript\">
<!--
function displayWindow(url, width, height)
{
var Win = window.open(url,\"displayWindow\",\'width=\' + width + \',height=\' + height + \',left=10,top=10,resizable=no,scrollbars=yes,menubar=no,status=yes\' );
}
//-->
</script>

Og så bare denne ehr kode

java script:displayWindow(\'http://Den side du vil have til at åbne i.htm,600,500)

Kan du ikke finde ud af det så min icq 109447396
Avatar billede steven_a Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:34 #6
tak for points
Avatar billede nute Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:35 #7
futte21 >> hele poenget med eksperten.dk er at løsninger skal postes her inne, og ikke over icq. Løsningen skal være mulig å finn for andre mennesker som har samme problemet på et senere tidspunkt

/nute
Avatar billede kanyle Nybegynder
16. oktober 2001 - 18:30 #8
nute : ..men fordi ekspertens søger er totalt ringe er det praktisk talt umuligt at finde noget ved en søgning. Der er jo 1000-vis af besvarede spørgsmål der tilsammen udgør en kæmpe vidensbase, men i princippet kan den ikke bruges til en sk*d fordi man ikke kan søge specifikt nok
(bare min ydmyge mening ;) )
/kanyle