Avatar billede hdld Nybegynder
16. oktober 2001 - 16:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!!!!

Jeg vil gerne lave at lave streaming webcam da jeg selv har et webcam og gerne vil have at folk skal kunne se hvad jeg laver. Hvis du kan finde ud af det kan du enten kontakte mig over ICQ=129790181 eller email: darkdesign@ofir.dk
Hilsen:
Rasmus
Avatar billede isl19960 Nybegynder
16. oktober 2001 - 16:24 #1
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/en/WM7/encoder.asp

Her findes en gratis encoder der kan broadcaste live... ret god...

Skulle være ret nemt at bruge...
Avatar billede hdld Nybegynder
16. oktober 2001 - 16:26 #2
Har du ICQ
Avatar billede isl19960 Nybegynder
16. oktober 2001 - 16:27 #3
ja, men jeg er ikke hjemme... ;)

Jeg kan desværre ikke komme til at hjælpe dig yderligere før om alt for lang tid - har et rimelig hårdt program de næste dage, men hvis du kan vente må du gerne sige til, så vender jeg tilbage til dig...
Avatar billede hdld Nybegynder
16. oktober 2001 - 16:29 #4
oki kan godt vente
Avatar billede hdld Nybegynder
16. oktober 2001 - 16:31 #5
prøver den der encoder