Avatar billede cholm Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:41 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Redigere i filmklip

Jeg søger et nemt program (meget gerne freeware) som jeg kan bruge til redigere i mine AVI/MPG film (Klippe, sætte sammen, tilføje musik m.m.)

Det skal ikke være Adobe Premiere, da dette simpelthen er for omfattende til mit brug.

/cholm
Avatar billede disky Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:42 #1
find

vcdcutter er udemærket.
Avatar billede supertau Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:21 #2
Tag et kig på www.vcdhelp.com eller www.doom9.org
jeg tror du kan finde hvad du skal bruge der.

Avatar billede cgleerup Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:19 #3
Med hensyn til redigering af MPEG skal du ikke forvendte at dette lader sig gøre bare lige, det er jo rent teoretisk et problem, og det vil da heller ikke lade sig gøre med langt de fleste programmer. Så skal de understøttes af nogle konverterings enhender eller have disse integreret.