Avatar billede flindo Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fjern link stien i bunden af browser

hejsa
er der nogen der ved, hvordan jeg kan fjerne den sti der kommer frem i browserens nederste del
når jeg laver mouseover på et link??? således at man ikke kan se hvad man linker til.

hilsen
flindo
Avatar billede fuldstop Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:34 #1
du kan bruge dette her:
<a href=\"dinside.htm\" onMouseover=\"window.status=\'\'; return true;\"
onMouseout=\"window.status=\' \';\">Javascript</a>
Avatar billede flindo Nybegynder
15. oktober 2001 - 23:33 #2
hej fuldstop er det muligt at lave et script der
ligger i starten elign. så det gåør det ved alle links, i stedet for at skulle gøre det ved alle sammen???

flindo
Avatar billede fuldstop Nybegynder
15. oktober 2001 - 23:54 #3
Kender ikke lige et script der kan det, er bange for du er nødt til at gøre det enkeltvis!!