Avatar billede smooth Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Donslund.dk

Hej

VIl i ikke nok li give et par ord om sidens design ?
I skal kigge på den Dnaske del af siden. :0)

http://www.donslund.dk
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:28 #1
stavekontrollen virker ikke !!! lol
Avatar billede kimovergaard Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:34 #2
Overskrifter på siden kunne da godt være med fed eller større.. (Alle dem med .::)

\'Læs mere..\' er med større font, burde vel være med en mindre en det de står ud for.

I toppen bliver der ved med at stå .::forside, selv om man skifter til noget andet...

Venstre menu hopper når man skifter fra forside til noget andet, det ser fjollet ud.

Texter på de enkelte sider starter ikke samme sted.

ovs....
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:36 #3
Det er da ganske overskueligt, men også ret kedeligt.

Donslund.dk i topbanneret står lidt for pixeleret. Kanterne burde renses lidt op.

Logoet er svært læseligt. Desuden står det en anelse skævt.

Hastigheden er fin.

7@13 pga. halvkedeligt layout.
Avatar billede smooth Nybegynder
15. oktober 2001 - 09:50 #4
Grund til at der stå .::Forside på alle sider er en slags tilbage link.

Hvis du kigger godt efter så stå der .::Forside::Produkt::. Hvis man kligger på .:: Produkt.

Tak til  nanoq og kimovergaard  . Er der andre ting ?

Bar kom med det hele Ris og Ros @:0)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:21 #5
Det liger utrolig meget noget der er lavet i publisher/front page.    Hvilket jeg kan se der er rigtig, i koden. Siden er ikke af så høj grafisk/design mæssig kvalitet.     Men man kan danne sig et overblik over siden, og det er forholdvis let at bevæge sig rundt på den, så egentlig er den helt ok. Det er lidt en skam at der ikke rigtig er nogen farver på den, det får den til at virker trist og kedelig.
Giv den lidt liv, ved at sætte nogle \"unge\" /lyse farver på den.
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:30 #6
introsiden:
    Billedet foroven, \"velkommen til ...\" der skifter, er skrevet med så tynde streger at det er lovligt svært at læse. Brug tydeligere bogstaver eller skrot det helt.
    De steder du har sort baggrund i billederne bør den sorte gøres gennemsigtig. Der er en synlig toneforskel imellem billedbaggrund og sidebaggrund.

siden dkindex.htm
    de der stregkrydser er gode til at afgrænse nyhederne, men kræver en masse af din sideplads.
    nede ad siden er der samtidig lange lodrette streger på siderne af midtfeltet, de går ikke godt sammen med stregkrydserne (kikker i IE4).
    der er noget galt i banneret. Over og under \'.:: Donslund.\' er der grimme hvide hakker ind fraoven og fra neden
    dine links er lovlig forskellige og i forskellig fontstørrelse.
i menuen er .:: link indikator, og fonten er lige lovlig lille.
i bannerert er .:: og ::. link indikator og fonten er alt for lille
overskriften i nyheder bruger .:: og ::. men det er ikke et link alligevel.
under nuhederne er der ingen link indikator og fonten er alt for stor.
Beslut dig og vælg eet linkformat som du bruger allevegne.
(et muligt valg er \"understreget med tekst i en anden farve\" det er let at se og har endvidere den fordel at alle umiddelbart genkender det og ved at det er et link. Det vil jeg anbefale.) Hvis du vælger faven fornuftigt kan det endda blive grumme flot :)

    under  .:: Nyt  bruger du datoen i fed font samt en lang understregning som overskrift. lad være med at skifte stil fra side til side.

    under  .:: Profil  Lav lidt mindre afstand mellem de forskellige afsnit. overskrifterne er igen-igen i et nyt format.

    under  .:: Webmaster  står der:
            \"Som du kan se hedder jeg Srdan Lukic-Bardak\"
når du skriver det på den måde lyder det som om at det burde jeg da have set. men hvor?  Lad generelt være med at skrive såmeget om dig selv. Sitet tilhører Donslund, og Donslund er hvad det skal handle om. Hvem der er webmaster er en ubetydelig bisætning man først kikker efter når noget er så galt ant man vil brokke sig over det.

Det er et vældig kønt grunddesign du har. men det skal holdes rent.

mvh JakobA

Avatar billede jakobclausen Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:14 #7
HVad er der galt med de udtalelser som jeg,nanoq og kimovergaard  er kommet med?
Avatar billede smooth Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:23 #8
Jakobclausen>>

Der er intet galt med jeres.

Jeg siger tak til dig, nanoq og kimovergaard og alle dem som har skrevet og kommer måske til at skrive.

Jaboba Har bare skrevet mere og jeg synes at han har brugt meget tid på at kigge på designet. Og jeg siger ikke at I ikke har det men han har efter mig brugt mere. Og så vil jeg stoppe indlæget og efter at han har brugt mest tid fik han det små 15 point.

Jeg håbbber ikke at du / I er meget sure nu men en skal jo ha\' dem . @:o)

Hilsen
Smooth
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. oktober 2001 - 10:22 #9
smooth >> lige til en anden gang: Når kategorien er så \'blød\' som her i \'feedback\' er den uskrevne regel at man accepterer alle de svar der kommer. Det kan man gøre ved at holde <Ctrl> tasten nede mens kan klikker på alle navnene.
tak for points :-))
Avatar billede smooth Nybegynder
18. oktober 2001 - 18:09 #10
Jakoba >> Okay det vil jeg gøre næste gang. Tak for den tip med <Ctrl>

Hilsen
Smooth