Avatar billede racemus Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hardware finding ved opstart!!

Når jeg starter windows 2000, kommer der et vindue op der hedder: Guiden ny hardware fundet.
Og den hardware win2k mener at have fundet er altså en printer. Nu er problemet bare at jeg ikke har nogen printer sluttet til computeren.

Og det er da lidt irriterende at man skal sidde og trykke anuller flere gange inden man kan lave hvad man nu skal!

Er der nogen der ved hvordan man kan deaktivere denne guide, eller bare gøre sådan at den ikke kommer frem hver gang jeg starter computeren!
Avatar billede agony Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:44 #1
har samme problem med en HP printer i win98. bare gennemføre installation en gang til på dens måde så skulle det gerne forsvinde.
Avatar billede tumben Novice
12. oktober 2001 - 22:44 #2
hvad siger den ..helt nøjagtigt...sikker på den ikke mener en printerport  ??
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2001 - 22:46 #3
Nej det er printer det gælder både windows 95/98/ME og windows 2000. og der er kun en ting at gøre gennemfør som nævt, så finder windows 2000 ud af, at der ikke er nogen printer.
Avatar billede racemus Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:54 #4
Jeg har prøvet at gennemføre installatione flere gange, men den kommer frem på ny hver gang.

Det kan måske godt være at det er printerporten den har fundet....
Avatar billede tumben Novice
12. oktober 2001 - 23:01 #5
hvis du gå ind i controlpanel/system/hardware/devicemanager...er der så nogle gule spørgsmål/udråbstegn    ????
Avatar billede racemus Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:10 #6
Ja, der er et under Enheder til lyd, video og spil, som hedder ukendt enhed!

Plus der er et under andre enheder som hedder multimedielydkort
Avatar billede tumben Novice
12. oktober 2001 - 23:15 #7
??? virker dit lydkort...for det burde det vist ikke...har du ikke nogle drivere til det lydkort.
jeg mener...få fjernet dine gule...og se så om den ikke holder op med at komme at \"find nyt hardware\".
2000 bliver forvirret
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2001 - 23:52 #8
Man kan bede windows 2000 om ikke at søge længere efter dem med gul. Mit modem har været gult 2 md før jeg fik det installeret. Jeg har aldrig i den tid set noget til at min modem ikke var installeret andet end når jeg kikker under egenskaber for denne computer under hardware.

Avatar billede racemus Nybegynder
12. oktober 2001 - 23:54 #9
Jo jeg har et lydkort, hvor jeg har installeret de korrekte drivere. Men det er fordi der også er onboard-lyd på bundkortet, og jeg tror det er det den ikke kan finde ud af!

Skal jeg bare fjerne enhederne.. og se hvad der sker??
Avatar billede tumben Novice
12. oktober 2001 - 23:55 #10
er det onboardlydkort ikke disabled i din bios ??
Avatar billede tumben Novice
12. oktober 2001 - 23:57 #11
...eller hvor man nu gør det