12. oktober 2001 - 17:40 Der er 9 kommentarer

Start op??

Hvordan laver man sit start op billede om. giv en god forklaring med detjler. og hvordan for man det beste ud af en com når man Har 633 256mbram Asus grafik-kort, feks. hvis man kal spille cs at den så hurtigt skifter til ny bane. for der kan den godt hænge lidt og det kan jeg ikke forstå.
Avatar billede g-and Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:51 #1
Asus grafik kort= hvor mange MB har den?
Avatar billede martinh Nybegynder
12. oktober 2001 - 18:12 #2
det vil altid være langsom om at skifte baner i counter... hvis du vil have at det skal gå hurtigere skal du have raid(for flere spørgsmål om der her emne skriv tilbage)
du skal have en hurtigere proc.

ændring af startup billed skal jeg lige vide hvilket styre system du har??
Avatar billede martinh Nybegynder
12. oktober 2001 - 18:13 #3
hvad mener du med at \"hænge lidt i det\"
Avatar billede hotpop Novice
12. oktober 2001 - 22:06 #4
martinh> prøv at kigge på kategorien - så kan du se styresystemet :)
13. oktober 2001 - 14:27 #5
Windows ME og 32 mb grfik kort men har tænk at købe 64 Geforze MX
13. oktober 2001 - 14:29 #6
hvad er raid martinh
Avatar billede klatten Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:19 #7
RAID
http://searchstorage.techtarget.com/sDefinition/0,,sid5_gci214332,00.html

Mht at den pc\'en hænger lidt:
Du kunne dog forsøge at opdatere din driver til dit grafikkort. http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x

En opdateret driver til dit bundkort, er også en god idé. Har du bundkort med VIA chipset, så download 4in1 driveren http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/4in1434v.zip

At udskifte startskærmen i WinME, har jeg ikke prøvet og ved derfor heller ikke helt præcist, hvad der skal gøres. Her er dog en instruktion til Win95/98 og jeg vil gætte på at fremgangsmåden er den samme http://kanal.jubii.dk/klogeskolen/ks14.asp
Du kan jo lige søge efter filerne logo.sys, logos.sys og logow.sys
Avatar billede klatten Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:20 #8
svar
Avatar billede klatten Nybegynder
29. oktober 2001 - 11:06 #9
nicolai
Er du her stadig? Har du fået svar på dine spm?