Avatar billede lille_fix Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

\"Sword of loki\" ???

Et ganske upassende sted at lægge dette spørgsmål, men det går nok alligevel ....
(derfor 100 point) ....
Jeg leder efter et billede af et sværd der kan ses i mini udgave her:
http://www.swordmerchant.co.uk/Swords/loki.htm
Men jeg skal bruge et billede af samme sværd og i større størrelse .... noget der ligner størrelsen på banneret her på Eksperten .....
Nogen der kan hjælpe mig med det ???
Jeg har forsøgt mig med: google, metacrawler, lycos, yahoo, jubii (SKOD), altavista og et par andre, uden held .....
Plzzz hjælp mig ...
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:00 #1
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:03 #2
faktisk er det det samme billede .. jeg gik bare ud fra at størrelsen på billedet var blever defineret med html ..  og det var det ;)
Avatar billede lille_fix Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:06 #3
Ret godt skuldret, men ..... (nu bliver du sur) det er ikke tydeligt nok ....
Lidt tydligere og skarpere i farverne vil være perfekt .....
Avatar billede lille_fix Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:08 #4
Og Helt perfekt ville være hvis det var et \"se lige på\" billede ....

hmmmmmm begynder at lyde mere og mere som en opgave for grafik folk......
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:12 #5
hehe så kan jeg ikke hjælpe .. gider ikke sidde og rode med adobe nu .. og det var da heller ikke en del af spm til at starte med :P

men det kan da være der er andre er kan finde et
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:18 #6
ok nu har jeg vendt billedet for dig ;) hehe
Avatar billede lille_fix Nybegynder
09. oktober 2001 - 18:23 #7
Det er griner loadet *lol* ... jeg kaster spørgsmålet ind det rette sted .... et eller andet der har med grafik at gøre ;)

Men tak for dine \"anstrengelser\" og jeg lover at være mere præcis fremover :)
Du får 15 point anyway for goodwill ... ok ??
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. oktober 2001 - 18:26 #8
ok takker ;)