Avatar billede pnr Nybegynder
09. oktober 2001 - 14:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Realplayer og DivX

Jeg har indtil nu brugt media Player til at af spille mine divx film og det virker fint. men nu har jeg købt en Palm Butler (en ting så jeg kan fjernbetjene computeren fra stuen), og den understøtter kun RealPlayer :-(. Men når jeg afspiller DivX film i RealPlayer hakker det, og jeg kan se at den bruger processeren 100% (Media player bruger kun ca 30 - 50 %). Er der nogle der ved om man kan gøre noget ved RealPlayer for at det køre bedre? eller skal jeg ud og købe en ny processor (jeg har en Athlon 700 Mhz)
Avatar billede hardon Nybegynder
09. oktober 2001 - 16:01 #1
gængs problem  med realplayer den æder for mange systemresourcer har du ellers skift til quicktime
Avatar billede pnr Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:05 #2
tror i at det vil komme til at køre godt hvis jeg opgradere til en Athlon 1.4 Ghz?
Avatar billede hardon Nybegynder
10. oktober 2001 - 11:14 #3
noop men har du prøvet Quicktime
Avatar billede pnr Nybegynder
11. oktober 2001 - 09:09 #4
Problemet er at Palm Butler( http://www.palmbutler.dk ) ikke understøtter Quicktime