Avatar billede jakoba Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

default redirect ved log-out

Når man logger ud fra eksperten bliver man automatisk redirected til login-siden.

Jeg kan kun forestille mig een situation hvor det er nyttigt. Hvis man ønsker at logge på igen som en af sine andre brugere.

Skulle den ikke hellere blive hvor man er?
eller redirecte til www.eksperten.dk

mvh JakobA
Avatar billede limemedia Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:55 #1
den situation du skitserer er kun reel for snydere. jeg vil foreslå derfra hvor man kommer fra
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:46 #2
Jeg kan forestille mig en situation mere:

Jeg sidder logget på fra en uddannelsesinstitution (eller Netcafé eller bibliotek eller....), og forlader min maskine. For at der ikke er nogen der skal misbruge min adgang, så logger jeg af, for at logge på igen når jeg igen kommer tilbage til min maskine.

/Rob

Avatar billede jakoba Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:58 #3
Og den sidste der er legitim nok.
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. november 2001 - 02:31 #4
lukker