Avatar billede bullet! Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:54 Der er 15 kommentarer

Båndbreden på Eksperten.dk kan den ikke forstærkes så den ikke går i stå & bliver langsom?

Kan i ikke forstærke Eksperten.dk\'s båndbrede så den ikke går i stå & bliver langsom, har været ude for at man ikke ingen gang kan komme ind fordi den er overbelastet og er uhyre langsom med kun 150 brugere online logget ind???
Har selv Digital ISDN forbindelse....

MVH
Bullet
Avatar billede blood Nybegynder
08. oktober 2001 - 15:55 #1
Det er ikke ekspertens båndbrede.

Det er deres server som ikke helt kan holde til kraften
Avatar billede mora Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:00 #2
Send dem 20k, så kikker de nok på hvad de kan gøre :)
Avatar billede parazite Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:04 #3
20k er måske lige i overkanten, men klik på PayPal-logoet nederst til venstre på http://www.eksperten.dk/list.phtml, så kan du nemt donere et lille beløb.
Det hjælper al sammen! :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:05 #4
Har du penge så kan du få........Donér nogen penge til ejerne, og de vil sikkert imødekomme dit forslag
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:46 #5
Det koster over 2.000kroner i ugen at holde Eksperten kørende, og så forventer du at de skal til at spenderer endnu mere - de ville sikkert gerne, men mangler pengene?
Har du lagt mærke til hvor meget du betaler for at være her? Nej, vel. Det kan vist ikke være den helt store forretning at holde Eksperten kørende :o|
Avatar billede bullet! Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:16 #6
tommyf>> Ok hvor ved du fra hvad det koster at holde eksperten?? jeg tror måske det kunne koste mere?, men jeg ser eksperten som et meget profesonalt firma, ved ikke lige hvem der står bag, men HP har da deres logo her.
jeg tror måske de kunne tjene flere penge på sitet via af reklamer og banere.
Med det antal hits de har her daglig, og det er ikke sålidt, vil jeg tro de kunne tjene kassen på det......
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:18 #7
Bullet! > Internettet er DESVÆRRE ikke en guldgrube længere :-((((

-Jonas
Avatar billede mora Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:19 #8
bullet! > Havde du nu været med til eksperten-event ville du vide meget mere :)

Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:21 #9
bullet! >> Eksperten er kørt af 2 personer. HP har lånt en server ud til dem. Men den skal de snart have tilbage igen.
Avatar billede bullet! Nybegynder
08. oktober 2001 - 21:30 #10
arj det er ka da ikke være rigtigt de vil have den tilbage var, så er det sku da for meget.. de skal da være glade for at have deres logo her, vi mester da vel ikke ekspertewn fordi de vil ha den tilbage var.....
de to gutter der køre den her site må ku tjene nogle gode gryn
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. oktober 2001 - 21:58 #11
bullet! >> Giv mig et gæt på hvor meget du tror de tjener. De kan ikke sælge 85% af reklamepladsen, mange har aldrig trykket én eneste gang på banneret.... for mig bliver det ikke noget i nærheden af 10.000 i måneden. Og da absolut ikke 50.000 i måneden som det ville koste at have en programmør samt materiale... men hvem ved.
Avatar billede bullet! Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:59 #12
Reklamere på store officiele sites behøves der ikke at blive klikket på, tror ikke det er det de tjener pengene på, så som jubii f.eks, men bare få vist reklamerne kan osse gøre det, men ved ikke hvor mange hits der er her på sitet til at komme med et skud...
Avatar billede parazite Nybegynder
09. oktober 2001 - 00:12 #13
bullet! : De tjener NADA på siden. Praktisk talt intet, og som tommyf siger, på ingen måde nok til at det kan give dem smør på brødet.
Mht. hits pr. dag kan jeg fortælle, at der udsendes ca. 1.500.000 mails ugentligt. (Mener det var det de sagde, de kære admins! :) ) Det kan give et lille indtryk af hvor mange besøgende der er.
Som du måske har bemærket, så er det oftest deres egne bannere, der vises på siden. Hvor meget tror du det giver?
Nej, eksperten.dk er på ingen måde en guldgrube. Man kan blot håbe på de får lidt ind, når eksperten Pro engang kommer i gang. (Læs: betalingssite)
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:39 #14
http://tommyf.companionbar.com  <-- De udbetaler pengene via PayPal som så igen kan overføres til Eksperten :o)
(Og kun med et minimum på $2 før de udbetaler)

Så hvis du vil støtte Eksperten kan du faktisk gøre det på den måde, uden at skulle af med andet end lidt af din tid.

Har selv lige tilmeldt mig, og vil donerer mine penge til Eksperten - så jeg håber I vil skrive jer op under mig :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:39 #15
(Og så får de måske råd til en hurtigerer linje)