Avatar billede convinius Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

alpha world chat

hej

jeg har lige set et program om alpha world i fjensynet, og vil nu spørger jer om i kender nogen steder disse programer findes. Det skulle være et sted, hvor man kunne færdes og derefter snakke med folk og måske købe nogen ting. Det vil jeg da mener er ret sjovt...det kunne være sjovt at prøve det.
De sagde at det største har 1,5 milioner mennesker (medlemmer).

Tjaa...kender i en adresse...så vil jeg meget gerne ha den. *S*

Ha det godt.
Avatar billede budda Nybegynder
09. oktober 2001 - 07:42 #1
Ja...
det er : www.activeworlds.com

Du kan være med i debatten om Alpha world her : http://www.rent-a-forum.dk/forum?&app=debat&nsf=B3A6B4F5

JEg fant linket fra vinden oms hjemmeside.

/Mikkel
Avatar billede convinius Nybegynder
09. oktober 2001 - 15:15 #2
okay det kendte jeg godt nok....men jeg troede bare der var et der var storre.
hmm....og hvor der ogs[ var danskere.
Avatar billede budda Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:55 #3
Får jeg så pointsene?
Avatar billede convinius Nybegynder
09. oktober 2001 - 21:54 #4
hmmm......egentlig har du ikke fortjent dem som sådan. Men jeg vil ikke skuffe dig, så du får halvdelen. Kun fordi du har henvist til det forum.....okay
Avatar billede budda Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:57 #5
Fair nok