Avatar billede condor Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

problemer med avi /mpeg deling!!!

jeg har nu prøvet utallige gange at dele en mpeg/mpg fil over i 2 dele, også i forskellige mb størelser fx 200mb på fil 1 og resten 653 på fil 2 eller omvendt.

problemet er at jeg godt kan afspille fil 001 men ikke oo2 den siger at det ikke er et gyldigt filformat.

programmet jeg har prøvet at bruge er hjsplit & VCDcutter (som jeg slet ikke fatter)

håber at her en som kan hjælpe, for det er sgu lidt trist at være tvunget til at cutte afslutningen fordi den kun kan være på en skive  :0(
Avatar billede nogetfx Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:22 #1
lytter med...
Avatar billede condor Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:35 #2
om det har noget med selve konveteringen at gøre aner jeg ikke, det er filer som er kørt fra avi=>mpeg med winoncd 3,7 video cd hvor den selv om konveterrer filen til mpeg i enten pal eller ntsc.

er der iøvrigt andre programmer som er MEGET nemme at bruge til dette formål, et som oxo kører rimeligt hurtigt??!!

Avatar billede condor Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:41 #3
ok jeg ofrer gerne 200 point mere, hvis der er en der kan hjælpe, for det her driver mig til vanvid :o/
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:47 #4
Finder det lige 2 minutter
Avatar billede condor Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:50 #5
ok venter :o)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:52 #6
Brug virtualdub:
http://www186.pair.com/vdub/

Læs her hvordan du gør:
http://www186.pair.com/vdub/virtualdub_faq#splitlarge

Jeg har selv brugt den en del før jeg fik en større harddisk
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. oktober 2001 - 12:53 #7
damm........5 minutter og 8 sekunder
Avatar billede condor Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:00 #8
kikker lige på det :o)
Avatar billede condor Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:17 #9
YES det virker sgu med virtualdub :o) det er sgu noget nemmere af dele aviu filen i to og derefter konveterre den til mpeg.....men fy da føj en kvalitets forskel når man laver VCD!! her tænker jeg på billede kvaliteten i winONcd - Neo
Neroburning er klart den bedste
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
08. oktober 2001 - 23:35 #10
Jeps.....takker for point