Avatar billede l337caps Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:40 Der er 8 kommentarer

Counter Strike opløsning under windows xp!

Hej, hvordan ændre jeg opløsning til noget laver end 640x480 under D3D?
Avatar billede madd Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:46 #1
Start CS -> Configuration -> Video -> Video Modes -> Direct3D -> Sæt opløsningen..
Avatar billede l337caps Nybegynder
06. oktober 2001 - 22:50 #2
skulle måske have forklaret det lidt mere udførligt! det er ikke muligt at ændre opløsningen til noget lavere end 640x480 hvis man bruger den metode du lige har beskrevet madd. hvis jeg tilføjer forskellige kommandoer til opstarten, bliver opløsningen mindre, men billedet bliver minimeret. nogen forslag?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 22:58 #3
Hm... jeg er ikke sikker, men jeg kunne forestille mig, at Direct3D ikke er lavet til at køre lavere opløsning. Så skal du nok helt ned og rode i Software opløsningen. Hvilket skærmkort ligger helt dernede nu om dags?
Avatar billede l337caps Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:06 #4
jeg kører med et savage mx mobile grafikort til bærbar. Under windows ME har jeg sagtens kunne køre i lavere opløsninger (512x???), det er efter jeg har installeret xp jeg ikke kan komme længere ned.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 23:07 #5
Det er nok en nyere udgave af Direct3D som følger med til XP, og der er ikke regnet med at man skal køre så lave opløsninger?

Hvad er det for et skærmkort?
Avatar billede l337caps Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:20 #6
nå ja, kan være jeg skal hente den nyeste directx beta?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 23:23 #7
Det ville nok være en god start! *G*
Avatar billede madd Nybegynder
07. oktober 2001 - 00:08 #8
Mystisk...

Min kan komme helt ned på nogle af 300xetellerandet.

Hent DirectX:
http://www.microsoft.com/directx