Avatar billede the_email Nybegynder
04. oktober 2001 - 16:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bedre opdatering.

Hej.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der synes at det er irreterende at når man skriver et svar kan det samme svar være kommet fra en anden i mellemtiden, kan det lade sig gøre at lave det så når der kommer et svar opdatere siden af sig selv, så kunne det felt man skriver være en særskilt side og den med de andre svar og kommentar være en der opdaterede når en ny  kommentar eller et nyt svar kom ind.

TheEmail.
Avatar billede aneez Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:00 #1
Self følgelig kan det da lade sig gøre, men en del af idéen er jo at være hurtigst til at svare, og når man skriver svar på den måde sikre man sig jo også imod at andre stjæler svar fra andre.

/Aneez
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 17:01 #2
Det forhindrer jo ikke, at en anden kan poste et svar magen til.
Det tager jo tid inden at svaret bliver registreret.

Og al den reload gider jeg ikke se på...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
04. oktober 2001 - 17:02 #3
Det er stort set umuligt. Ville kræve en grundlæggende ændring af Eksperten.

Naturligvis kunne svarfeltet gøres til en popup, så man selv kunne sidde og opdatere (eller loade siden i en metatag)... men da de fleste er imod popups (undertegnede heriblandt) ville det nok ikke blive populært.

Problemet er dog relativt lille, mener jeg :)

NanoQ
Avatar billede the_email Nybegynder
24. oktober 2001 - 17:44 #4
Lukker.