Avatar billede agm Nybegynder
16. februar 2000 - 22:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

.max filer

Er der nogen der kender nogle steder hvor man kan downloade max filer  med forsk. modeller og materialer??
Avatar billede zane Nybegynder
16. februar 2000 - 22:15 #1
Avatar billede agm Nybegynder
16. februar 2000 - 23:15 #2
Har de max filer liggende??
Er det ikke bare en masse tuturials?
Avatar billede zane Nybegynder
17. februar 2000 - 01:11 #3
Nope, der skulle også være både modeller og maps, en del af den koster godt nok men der er også free-stuff.
~zane~
Avatar billede agm Nybegynder
17. februar 2000 - 13:38 #4
Kender du andre steder?
Jeg syntes ikke at deres site kører særligt godt - det kan være fordi at der altid er mange inde på deres site.
Avatar billede zane Nybegynder
17. februar 2000 - 17:40 #5
prøv at tjekke http://www.ktx.com/ (kinetix) jeg mener der er en del linx på den.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
17. februar 2000 - 20:59 #6
Prøv at kigge her:

http://www.3dlinks.com/objects_free.cfm

Der skulle ligge en hel del at gå i gang med... :)
Avatar billede zane Nybegynder
17. februar 2000 - 22:16 #7
Hey, kult sted i11uzion.

~zane~
Avatar billede agm Nybegynder
18. februar 2000 - 15:12 #8
Fed site i11uzion, det var lige sådan nogle sider jeg var ude efter.
Hvis du kender flere lign. så bare kom med dem...
Avatar billede i11uzion Nybegynder
18. februar 2000 - 21:31 #9
zane>>> takker, og ja, den er fed nok.. :)

agm>>> Hmmm jeg kender desværre ikke lige flere på stående fod, da jeg er kommet til at slette alle mine bookmarks, hvilket jeg også er meget nede over, men hvis jeg falder over nogle skriver jeg dem selvfølgeli herinde... :)