Avatar billede char Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

css runde kanter og bg der fader i en frame celle???

hvordan laver man det?
runde kanter ligesom på www.fbold.dk
hvordan laver man så bg\'en starter som hvid og så går over i blå ect ect...
Avatar billede prodic Mester
03. oktober 2001 - 20:21 #1
http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=89

sådan laver du de runde kanter.
Avatar billede cliche Nybegynder
03. oktober 2001 - 20:22 #2
Runde kanter er alm, tabeller og grafik, BG\'en som skifterfarve kan laves med noget javascript, kan vidst findes på script.dk
Avatar billede char Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:12 #3
jeg snakker om css ikke pgotoshop =)
et link ville være rart Cliche =)
Avatar billede zteiner Nybegynder
04. oktober 2001 - 09:45 #4
man kan ikke lave de der runder kanter i css ....
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 10:15 #5
char->Hvis du kigger nærmere på fbold.dk\'s kode vil du se at toppen består at dette billed : http://www.fbold.dk/img/menu-top.gif

Så det er lavet i et billedprogram(ihvertfald i dit eksempel).
Avatar billede char Nybegynder
04. oktober 2001 - 14:59 #6
ej så er det bare et billede =/
nå okay tak aligevel
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 16:32 #7
Mange tak for pointene - med hensyn til baggrunden, har du så fået løst det problem også?
Avatar billede char Nybegynder
04. oktober 2001 - 16:41 #8
nej, jeg må nok se i øjene at det kan jeg ikke lave =(
Avatar billede prodic Mester
04. oktober 2001 - 16:48 #9
Char->Okay, for jeg kan heller ikke se at baggrunden går fra hvid til blå på fbold.dk...men det er måske kun mig.
Avatar billede char Nybegynder
04. oktober 2001 - 18:04 #10
Undskyld mig, det var min fejl. Det med at fade er bare nogel jeg godt kunne tænke mig at lave.
Jeg havde bare håbet der var lavet i css eftersom jeg ikke kan bruge photoshop osv..