Avatar billede silverflame Nybegynder
02. oktober 2001 - 18:59 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

screenshot

hvordan tager man et screenshot ah en avi film ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:00 #1
print scrn
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:01 #2
Nix du det duer ikke...Det mener jeg faktisk ikke at man kan..har selv prøvet at tage nogle screens fra en DivX film..men nej..
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:02 #3
Men ellers knappen liige ved siden af F12 - Print Screen
Avatar billede silverflame Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:02 #4
nej, så er der bare sort istedet for clip billedet
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:03 #5
Avatar billede silverflame Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:03 #6
og tak, men ved godt hvor den er zyber.....
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:03 #7
HyperSnap-DX 4  performs screen capture from Windows desktop programs and game screen capture (even has unattended automated screen capture!) from those hard-to-grab DirectX, Direct3D, 3Dfx Voodoo and Glide mode games. HyperSnap-DX can also capture screen frames from many software DVD players and video software. Use HyperSnap-DX screen capture utility to capture a screen shot of long web pages or long documents. It will auto-scroll to capture what isn\'t even visible on the screen. Plus edit and annotate your images directly in HyperSnap-DX!
Avatar billede shape Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:05 #8
Du gør bare sådan tryk AltGr+PrtSc også lige Ctrl+V i et grafik program.
Avatar billede silverflame Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:06 #9
ja det kan godt ske, men det virker altså ikke
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:07 #10
hvorfor afviser du mit svar?
Avatar billede silverflame Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:07 #11
ja, det virker sgu okay shape. tak
Avatar billede silverflame Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:07 #12
fordi det prog ikke virker kim...
Avatar billede shape Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:08 #13
Hvis du vil have et screenshot alt hvad der er vist på monitoren trykker du Shift+PrtSc
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:08 #14
så gør du sq da noget forkert!
se her:
http://www.ghostcom.dk/Capture.jpg
Avatar billede makse Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:08 #15
Jo, Hypersnap virker fint. Det skal bare sættes ordentligt op.
Avatar billede silverflame Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:10 #16
ja okay jeg gør noget forkert...
Avatar billede shape Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:12 #17
hvad skal man med hypersnap, den fylder bare og laver reklamer på screenshot :)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:13 #18
shape: ikke hvis man har en registreret udgave. desuden kan du tage snapshots af regioner. det kan du ikke med print scrn-knappen
Avatar billede shape Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:18 #19
regioner, hvordan det?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:20 #20
man kan markere et område på sin desktop eller noget af skærmområdet i et spil og så lave et snapshot af det istedet for hele skærmbilledet.
Avatar billede shape Nybegynder
02. oktober 2001 - 19:56 #21
ok
Avatar billede cdc Novice
11. november 2001 - 13:25 #22
Husk at set filmen i pause før du laver alt gr + printscreen, så skulle den være der. Du kan evnt også bruge alt + printscreen, men filmen SKAL være i pause stilling..

/cdc