Avatar billede japtus Nybegynder
29. september 2001 - 16:16 Der er 13 kommentarer

Til Admin

Slet venligst Denne profil:
bruger: Japtus
pass: dennispedersen

Jeg ønsker ikke længere at benytte eksperten.dk
da jeg finder den meget fordomsfuld og ikke så proffesionel som først antaget.

Mvh.
Dennis P.
japtus2001@yahoo.dk
NB. held og lykke frem over. Konceptet er godt og det er et stærkt stykke arb. i 2 har lavet.
Avatar billede japtus Nybegynder
29. september 2001 - 16:23 #1
lukker din profil nu
Avatar billede msoen Nybegynder
29. september 2001 - 16:26 #2
så har jeg lukket den
Avatar billede francke Nybegynder
29. september 2001 - 16:31 #3
Det er fordi han ikke har flere point!! Kommer igen med en ny profil!
Avatar billede retaxes Nybegynder
29. september 2001 - 16:37 #4
Hej med dig
Jeg er manden med idéerne.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
29. september 2001 - 19:42 #5
han har lige afsløret sig selv, sammenlign mailadresser:

http://www.eksperten.dk/spm/115117
Avatar billede francke Nybegynder
29. september 2001 - 21:39 #6
Han er squ for dum! Så er det jo godt han har skrevet til Amin! :))
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
29. september 2001 - 22:18 #7
Tjaa, ved ikke om det hjælper for meget at skrive til Amin..

Så det er heldigt han har skrevet til Admin  *g*
Avatar billede resten Nybegynder
29. september 2001 - 22:27 #8
thoeger poertner>
:)
dejligt at se hvor gode i er tl at finde synderne som ødelægger det for os andre der er seriøse

resten/
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
29. september 2001 - 22:32 #9
resten>> Tjaa, men i princippet kunne det jo godt være 2 personer, og så \"bornholmeren\" har oprettet et spørgsmål for deres fælles projekt men at japtus gerne vil have mails\'ne..

Men jeg tvivler meget meget meget stærkt :-)
Avatar billede resten Nybegynder
29. september 2001 - 22:38 #10
jammen det er jo så nemt bare at have en mail adresse hver hvorfor skal de have en sammen ?? nej den lugter lidt man er jo snart så paranoid så man ikke vil hjælpe folk før de har været på eksperten over 6 måneder,for det er sku da ikke sjovt at side og bruge flre timer på en der bare laver en ny bruger når han har fyret sine point af.

resten/
Avatar billede resten Nybegynder
29. september 2001 - 22:39 #11
flre= flere *GG*
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
29. september 2001 - 22:45 #12
True :-)
Avatar billede lille_fix Nybegynder
01. oktober 2001 - 09:06 #13
sære folk med sære tanker ....
Håber ikke at \"Japtus\" og \"bornholmerne\" er typer der er mange af her .... ?