Avatar billede nederbasse Nybegynder
28. september 2001 - 17:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

fjerne scsi iomega drive

Hvordan fjerner man et scsi iomega drev og installere en ny scsi brænder på en Mac OS 9. ??
Toast softwaren kan ikke finde brænderen og jeg tror det er fordi der har været installeret et zipdrev på Mac\'en før
Avatar billede styxx Nybegynder
28. september 2001 - 17:38 #1
Jeg tror ikke det har noget med dit zipdrev at gøre.
Kan du læse almindelige CD-rom via brænderen? Hvis ikke, kan det skyldes at dit nye drevs ID, er det samme som et af de eksisterende enheders ID. Prøv at ændr ID på brænderen til det samme som zipdrevet du tager ud har. Det sker ved at flytte en jumper, bag på drevet.
Avatar billede pst-mac Nybegynder
29. september 2001 - 17:49 #2
Hvilken Toast? Og har du discburner? De konflikter.
Avatar billede nederbasse Nybegynder
01. oktober 2001 - 15:56 #3
Har løst problemet og jeg ved ikke hvordan men jeg fjernede Iomega Extensions fra Extensions folderen og så virkede det.
Lære aldrig at forstå disse Mac\'er ;-)
Styxx får points han var tættest på