Avatar billede bb2 Nybegynder
25. september 2001 - 15:10 Der er 8 kommentarer

Nyt design... bedøm det

Så er der kommet et nyt design på : http://www.bigbrother.subs.dk hvad syntes i om det, giv venligtst en karekter.

/Michael
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2001 - 15:13 #1
OK - du har prøvet mange gange - dette er dit bedste forsøg - forsæt denne rene stil !

Jeg er dog lgieglad med at jeg kan downloade noget fra sidste udsendelse, når der er kommet nye deltagere o.s.v. ;O
Men fortsæt med dette layout!
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2001 - 15:14 #2
..og så et pænere banner/logo
Avatar billede Jman Praktikant
25. september 2001 - 15:15 #3
må du i øvrigt gerne bruge bb\'s billeder ?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. september 2001 - 16:00 #4
Siden er bedre end de foregående...men centrer den da! - desuden skal du finde en anden hoverfunktion en den sorte baggrund. Den er for grim. Prøv at putte en kant (border) på dine tables...det tror jeg ville være pænt.

Billederne er i øvrigt ikke kønne, når de bliver sådan forvrænget...

...det bliver dog bedre og bedre :-)

7@13

//Johan
Avatar billede bb2 Nybegynder
25. september 2001 - 17:08 #5
Hvordan centrer jeg siden, der er da ingen sort baggrunbd nogen steder. Jeg ved godt det med billederne men skal nok finde en løsning senere idag.

Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. september 2001 - 19:19 #6
1. align = center

2. Når man kører musen henover menuen bliver kommer der noget sort..find på noget andet

3. Godt

Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. september 2001 - 19:56 #7
ja dette er nok det bedste forslag du er kommet med. Det er et flot banner du har for oven, det giver lidt liv til selve siden.
Jeg synes måske at du skulle sætte en lille tynd sort kant rundt om dine rammer/kasser. Det vil gøre at de ikke kommer til at flyde, hvilket jeg føler de gør nu. Billederne synes jeg også der er helt ok.
Og det er en god og enkel menu, som også er ret effektiv.

8@13
Avatar billede coinz Nybegynder
27. september 2001 - 21:08 #8
kan godt nok ikke fordrage konceptet ved siden, men dit design er pænt og stilrent, men jeg havde godt nok lidt problemer med at finde menuen i første omgang, men ellers udemærket...

10@13

-coinz-