Avatar billede com920 Nybegynder
25. september 2001 - 02:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

realplayer8

realplaeren fryser skærmen hver gang den bliver aktiveret. kan man få windows media player til at afspille i samme format som realplayeren, den fryser nemlig ikke skærmen
Avatar billede martinh Nybegynder
25. september 2001 - 07:33 #1
Jeg ved ikke om det hjælper men prøv at hente et codex her http://www.divx.com/ det kan virke!!!!
Avatar billede com920 Nybegynder
25. september 2001 - 22:52 #2
Er forsøgt, virker ikke
Avatar billede martinh Nybegynder
25. september 2001 - 23:19 #3
det er den helt nye realplayer
Avatar billede com920 Nybegynder
25. september 2001 - 23:44 #4
Ok, skal man have den oprindelige realplayer installeret for at køre med codex, eller er det en selvstændig player.
har prøvet at geninstallere, virker stadig ikke