Avatar billede rolator Nybegynder
24. september 2001 - 17:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen rediger

Er der er nogen, som sidder med et script, som gør at det ikke er muligt at trykke på knappen REDIGER i IE-browsere? Jeg har før haft et, så jeg ved, at det kan lade sig gøre.
Avatar billede milpoer Nybegynder
24. september 2001 - 17:27 #1
Hvad vil du bruge dette til.. brugeren for alligevel kunne HTML/JavsScript frem men ikke din php-kode.
Avatar billede rolator Nybegynder
24. september 2001 - 17:29 #2
Jeg synes det er lidt ser lidt fedt ud, men du har helt ret. Jeg har set det en del steder og synes også at det ville være meget sjovt at ha\' selv.
Avatar billede milpoer Nybegynder
24. september 2001 - 17:37 #3
tænker du på det ikon der er i menu-linien til rediger eller hva ?
Avatar billede rolator Nybegynder
24. september 2001 - 17:38 #4
lige præcis.
Avatar billede milpoer Nybegynder
24. september 2001 - 17:39 #5
jeg må indrømme jeg har aldrig hørt om det.. kun om at man kan fjerne højre klik..
Avatar billede rolator Nybegynder
24. september 2001 - 17:42 #6
jeg har fået det tilsendt af en, som havde det på sin side. Jeg kendte på det tidspunkt ikke til php, men kun html og java, så da jeg fik den, virkede det jo selvfølgelig ikke.
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
24. september 2001 - 19:52 #7
Helt ærlig. Det en webside er vel at servicere nogle kunder, vise noget interessant indhold - underholde folk - eller bare fyre noget billig bras af som kan skaffe en masse besøgende = kontanter.
Men hvilket formål tjener det egentlig at kontrollere læsers browser??
- Kan du nævne nogen respektable websider som prøver at gøre livet besværligt for folk ved at gå ind og blokere deres muligheder?

Min holdning er altså at sådan noget tingeltangel hører amatørerere til - men det kan jo selvfølgelig også være formålet??

Hvad skal man dog bruge sådan noget til? - det er jo selvfølgelig bare min holdning..........:)
Avatar billede rolator Nybegynder
24. september 2001 - 20:34 #8
Som du selv siger, er det bare underholdning...
Avatar billede slimdyr Nybegynder
25. september 2001 - 12:06 #9
Det gør den da automatisk!

Jeg fatter ikke at du gider bruge tid på den slags ting, men \"som du selv siger, er det bare underholdning...\"