Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. september 2001 - 11:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min Video player er sort

Når jeg ser mpeg eller avi film i windows media player er der sort skærm,,, det skummle er hvis jeg alt+tab\'er imellem programmer kommer der et kort glimt at den video jeg ser.

Jeg har prøvet at downloade nyeste version af media player, og den duede fint første gang. men lavede det samme fuck, der efter
Avatar billede suha Juniormester
24. september 2001 - 17:29 #1
Har du prøvet at installere DivX-codec, da hjælp hos mig.
http://www.divx.com/download/index.php
Avatar billede -sofus- Nybegynder
26. september 2001 - 00:32 #2
DivX hjælper ikke til mpeg
Avatar billede -sofus- Nybegynder
03. oktober 2001 - 09:51 #3
lukket