Avatar billede cholm Nybegynder
23. september 2001 - 18:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nero og VCD...

Jeg har ladet mig fortælle at Nero automatisk kan brænde VCD´ere/SVCD´ere - Er dette korrekt, og i givet fald - hvordan gør man ?

/cholm
Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. september 2001 - 18:19 #1
Jepper Nero er faktisk et meget godt until.... Når du starter 4.00 eller 5.00 op kommer der denne pop up frem hvor den ber dig om at vælge hvilke type branding du vil lave... her skal du bare vælde Lyd CD\'er eller Multimedia Cd\'er Så skulle det fnke og du kan brande...

Truti [DK]
Avatar billede cholm Nybegynder
23. september 2001 - 18:32 #2
\"Other CD-formats\" hedder den, men du ledte mig godt på vej...så pointene er dine :-)

Takker

/cholm
Avatar billede dr.truti Nybegynder
23. september 2001 - 18:33 #3
Selv Tak...