Avatar billede rebsdorf Nybegynder
23. september 2001 - 16:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sætter jeg Root URL?

Som så mange andre bruger jeg HomeSite 4.5.2... Nå, men pointen er at jeg på et webhotel jeg skal \"arbejde online\" på. Default ryger ind i en undermappe, dvs. jeg skal 2 niveuaer op, før jeg kan komme til den mappe jeg skal arbejde i.

Strukturen er således:

/rod/users/webhotel/Her ryger jeg ind

Skal have det sådan at jeg ryger ind i

/rod/her vil jeg starte

Nogen der kan hjælpe mig med det... Måske er det bare \"Initial Directory\" der skal sættes somehow - ved bare ikke hvordan?!?

MVH

Mads
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. september 2001 - 16:22 #1
Jeg har samme HomeSite version, og den starter op der hvor jeg sluttede! - det lyder lidt mærkeligt for mig.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. september 2001 - 16:25 #2
Prøv at afslutte HS i den mappe, du gerne vil starte i...
Avatar billede rebsdorf Nybegynder
23. september 2001 - 16:26 #3
Pointen er jeg netop ikke kan komme til den mappe... Når jeg trykker \"en mappe op\" ryger jeg jo ud af webhotellet... :-(
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. september 2001 - 16:30 #4
Nåååååå, så ved jeg det ikke. Har du tjekket alle indstillingerne i HS?
Avatar billede rebsdorf Nybegynder
23. september 2001 - 16:37 #5
Hvad er der at checke?

hvis jeg sætter Initial Dir til ../../ kommer jeg det rigtige sted hen, når jeg kigger via stifinder, men sgu ikke inde i HS - ret nærigt...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. september 2001 - 16:39 #6
Hmmm
Avatar billede rebsdorf Nybegynder
23. september 2001 - 16:48 #7
lukker lige her...