Avatar billede shylle Nybegynder
07. februar 2000 - 20:00 Der er 2 kommentarer og
6 løsninger

Hvad mener I?

http://www.barepiger.dk

Denne side har erotisk indhold, men ligner ikke en normal "sex"-side, hvor man skal lede længe efter det sjove og ikke kan finde hoved og hale i alle de forskellige bannere.

Hvad synes i om den?
Avatar billede tobias Nybegynder
07. februar 2000 - 21:32 #1
zzzzzzzzzzzzzzz

Hvor er den langsom med et 33.6 modem!
Avatar billede bubby Nybegynder
07. februar 2000 - 22:17 #2
alt for lidt indehold, nogen af piger er tudegrimme, og siden loader for langsomt, designet er ok!
Avatar billede motu Nybegynder
07. februar 2000 - 22:25 #3
anderledes site, loader langsomt selv
med adsl. Pænt design.
Avatar billede bromer Nybegynder
07. februar 2000 - 22:35 #4
Jeg ville gøre noget ved din side, så den ikke loader så langsomt, det er der ingen der gidder at vente på.

Billederne er ok, men du burde lave siden lidt større. Der er lisom ikke nok, men det kan være at det kommer.

Jeg ville nok lave et lidt andet design, men det må du jo selv om. Men se lige som du ikke kan arragere en hurtigere server.

Avatar billede prutkrantz Nybegynder
09. februar 2000 - 13:56 #5
Siden er et anderledes bud på erotisk underholdning, og absolut et af de bedre. Designet er ok, taget i betragtning, at brugerne ikke kommer for at kigge på designet, men for at kigge på billeder.

En nem og hurtig adgang til en del billeder, og det er en charme at ikke alle er lige kønne.

Siden er lidt langsom, dette må kunne afhjælpes.

Cool side, lidt rykken i rotten fra min side.
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 21:39 #6
hehe
Avatar billede webnext Nybegynder
09. februar 2000 - 23:18 #7
Den er alt for langsom, prøv at drosle
ned og lav nogle thumbnails, hvor man så kan klikke for at se billederne i fuld eller normal størrelse

God vind !!!!!!!!!
Avatar billede motu Nybegynder
10. februar 2000 - 16:01 #8
hvad med nogle point?