Avatar billede hhenrikj Nybegynder
21. september 2001 - 14:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ADSL på Windows XP

Er der et godt råd til installation af TeleDanmarks adsl på det nye Windows XP?
Jeg kan slet ikke få det til at køre, følger slavisk vejledningen til Windows 2000 (har ingen til xp), men den vil ikke engang vise netkortet under \"network places\"...

Gode råd efterlyses!!!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. september 2001 - 14:29 #1
for at få internettet til at virke, skal du køre guiden network, som er indbygget i wni xp
Avatar billede jensenlarsr Nybegynder
21. september 2001 - 14:31 #2
Hmmm - lyder MEGET bekendt, det der. Jeg havde samme problemer. Har du ATM-netkort og TDC Netexpress?
Problemet hos mig var, at den ikke havde driver-oplysninger om ATM-kortet. Og en driver dertil var svær at opdrive. Men kig på dette link
http://www.adminconsult.dk/manualer/atm.html
der har jeg lavet lidt hjælp plus du kan downloade de nødvendige filer derfra!
Avatar billede hhenrikj Nybegynder
21. september 2001 - 14:35 #3
>> jensen
Ja - har atm kort og netexpres. Tak for linket, ser godt ud! Jeg d/l lige filerne og ser om det virker!

>> kim
Jeg har prøvet at køre guiden network, men den vil ikke genkende mit netkort. Ellers tak!
Avatar billede hhenrikj Nybegynder
21. september 2001 - 15:03 #4
>> jensen
TAK!!! Det virkede helt perfekt, kan kun anbefales til andre med samme problem!

>> kim
Også en smule tak til dig
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. september 2001 - 15:06 #5
tak for point :)
Avatar billede jensenlarsr Nybegynder
21. september 2001 - 15:15 #6
Også tak herfra 8^)
Avatar billede stiegl Nybegynder
14. juni 2002 - 17:05 #7
Jeg har det samme problem!! Hvorfor virker linket ikke?