Avatar billede zhatten Nybegynder
21. september 2001 - 13:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

World Trade Center

Det første fly der ramte World Trade Center havde nummeret \"Q33 NY\". Hvis du går ind i et skriveprogram, og skriver det med skriften \"Wingdings\" kommer det til at se sådan her ud.. :
www.zhatten.whitehat.dk

En flyver der flyver ind i de to tårne også et dødningehoved og sådan en jøde ting !
Avatar billede koep Nybegynder
21. september 2001 - 13:32 #1
Stop nu det pis
Avatar billede skwat Praktikant
21. september 2001 - 13:33 #2
løgn og latin

Avatar billede Dominix Novice
21. september 2001 - 13:33 #3
Q33 er en busrute (vistnok til NJ)
Avatar billede mystical Nybegynder
21. september 2001 - 13:34 #4
Skummelt:

/Mystical
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. september 2001 - 13:34 #5
det er ikke rigtigt at flyet havde det nummer! der er et andet spørgsmål vedrørende \"Q33 NY\" her på eksperten som kom i går/forgårs hvor der var en der kunne bevise at det nummer ikke passede men var en fake.
Avatar billede jkjaers Nybegynder
21. september 2001 - 13:35 #6
GAAAAAAAAAB

Jaja og skriver du NYC bla-bla-bla
Avatar billede disky Nybegynder
21. september 2001 - 13:37 #7
lav en søgning på www.google.com efter

world trade center flight number

så ser man med det samme at Q33NY intet har med det at gøre.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
21. september 2001 - 13:38 #8
Hvornår fanden lærer folk at kigge lidt kritisk på oplysninger, før de videresender ligegyldige of forkerte rygter?

Avatar billede disky Nybegynder
21. september 2001 - 13:39 #9
nanoq: det kan jeg entydigt svare på: ALDRIG :(
Avatar billede koep Nybegynder
21. september 2001 - 13:42 #10
zhatten > Der røg din \"Eksperten-Respect-Ratio\" endnu et par takker ned
Avatar billede rebus Nybegynder
21. september 2001 - 13:55 #11
Det er også det forkert nr. flyet havde nr. Q33 CZ NUY. (Kun for sjov)
Avatar billede jensenlarsr Nybegynder
21. september 2001 - 14:11 #12
>> zhatten

Fuck hvor er det iøvrigt hamrende irrelavant på denne side, det her!!!! Smut da i et kvinde-chatroom eller sådan noget, hvis du vil have at nogle skal lytte til det bras!
Avatar billede jokn Nybegynder
21. september 2001 - 14:26 #13
\"...og sådan en jøde ting !\"

mmm jaaa... det er SLET ikke fordi det er et satanistisk symbol....
Avatar billede Dominix Novice
21. september 2001 - 14:31 #14
Kom igen kammerat .. Den \"jødiske ting\" er en jøde stjerne og ikke en skid satanistisk .. Du tænker på et pentagram .. (5 takker..)
Avatar billede rfogh Nybegynder
22. september 2001 - 14:29 #15
...med én spids nedad...