Avatar billede bb2 Nybegynder
20. september 2001 - 23:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Vurdiring af sites...

Hej jeg har et spørgsmål, hvilken sites syntes i er bedst:

http://www.test88.subnet.dk - det aktuelle
http://www.testen32.subnet.dk - det nye

Giv også venligst nogle ideer til at gøre siden mere god...
Avatar billede koep Nybegynder
20. september 2001 - 23:20 #1
Forkert katagori
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. september 2001 - 23:21 #2
http://www.testen32.subnet.dk/
er klart den bedste men har du ret til at brugebillederne fra BB\'s side?
og har du ret til at lave et direkte link til webcammet?

/MN
Avatar billede prodic Mester
20. september 2001 - 23:24 #3
Klart det nuværende.

Link-menuen er pænere, farverne er bedre afstemt.

Gem de Chart etc. ikoner et stykke væk. De ikke ligefrem pynter. Placer dine bannere et mere \"venligt\" sted.

Men den der stol - den skal du have gjort noget seriøst ved. De orange kanter ikke ligefrem pynter.

Avatar billede prodic Mester
20. september 2001 - 23:25 #4
koep->\"Kategori Generelt: Site vurdering \" - hvordan kan det blive en forkert kategori?
Avatar billede dr.truti Nybegynder
20. september 2001 - 23:26 #5
Helt klart:

http://www.testen32.subnet.dk

Den er nem at gå til (bruger venlig).
Den er flot og man loader den hurtigt ind......
Jeg kan umidlbart ikke se nogle bugs på siden så det er jo bare fint......

Jeg vil helt klart sige at den side fortjæner den rigtig .dk domain og ikke subnet.....
;-)

Truti [DK]
Avatar billede koep Nybegynder
20. september 2001 - 23:28 #6
Sorry mit mailprogram fuckede så det viste to halve mails!

Den ene var fra Generelt: Fri debat og den anden var mailen om dette og det miksup gjorde at det så ud som om at denne mail omkring dette spørgsmål var fra fri debat.

Jeg undskylder selvfølgelig mange gange.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. september 2001 - 23:32 #7
prodic og koep -> er det ikke lige meget hvad kategori det er ?
der er nok nogen der skal svare
Avatar billede prodic Mester
20. september 2001 - 23:39 #8
-sofus- - Nej! Et spørgsmål omkring f.eks 3D kan med en stor pointsum resulterer i en top-liste placering i en forkert kategori.
Derved kan listerne ikke bruges til noget. Der har tidligere været personer som har fået jobs via deres liste-placeringer - det har jo ikke samme effekt hvis man ikke har \"tjent\" dem ærligt.
Avatar billede bb2 Nybegynder
20. september 2001 - 23:44 #9
Jeg ændre nok lidt på det :0)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
21. september 2001 - 00:02 #10
det er så rigtigt nok.. men synes bare vi skal tænke mere på at hjælpe hinanden end at blive point ludere
Avatar billede dennism Nybegynder
21. september 2001 - 07:58 #11
Jeg kan ikke se noget forskel!

Så vidt jeg kan se er begge ens !
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2001 - 11:21 #12
bb2> Du er så lam! Fatter du ikke at vi ikke gider anmelde dine 20 sider med BB, for dine 5 brugere?

Det er fandme ærgeligt at der ikke er nogen der har tid til at slette dig, vores 2 admins har åbenbart for travlt med alt muligt andet...
Avatar billede jensanders Nybegynder
22. september 2001 - 18:03 #13
Der hvor dine vigtigste søgeord skulle stå, står der \"Title på side\" så hvis der er nogen der søger på de 3 ord i en søgemaskine, så finder de din side - ellers ikke.
Avatar billede bb2 Nybegynder
24. september 2001 - 11:39 #14
opretter et nyt spørgamål