Avatar billede leenoi Nybegynder
20. september 2001 - 07:15 Der er 9 kommentarer

Fejl i reg. base (tror jeg)

Jeg har været i gang med at installere EZCD5 Platinium.
Comp gik ned under installationen og nu kan jeg ikke fortsætte min
installation....
Evt noget med reg.-basen men registry-healer og Easycleaner har ikke kunnet hjælpe...

Nogen bud hvordan jeg får afklaret dette!!?
Avatar billede robotten Praktikant
20. september 2001 - 08:11 #1
En mulighed kunne være, at åbne registreringsdatabasen fysisk, ved i startmenuens kør, at skrive \"regedit\"
Hewrved åbnes databasen, og der kan så søges efter fx strengen EZCD5. Hver gang den så finder noget om dette, slettes denne nøgle indeholdende denne streng.
DEtte er en barsk omgang, og det anbefales på det højeste lige at tage backup først...

/Robotten
Avatar billede leenoi Nybegynder
20. september 2001 - 16:28 #2
Hmm..  det tør jeg sgu´ ikke..

Men måske er det ikke reg.-basen..!!!

Nogen bud hvad det ellers kan være!!?
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. september 2001 - 20:30 #3
Hvad sker der, siden at du ikke kan fortsætte installationen?
Avatar billede easytouch Nybegynder
24. september 2001 - 19:54 #4
Det du skal gøre er ganske simple...
Find stien hvor programmet er lagt ind, og slet hele mappen...
gå ind ind windows og find temp og slet de filer som er blevet lagt til side, til at udføre din installation....
Her efter køre du din install igen, og vupti så er du airboarn

Held og lykke
Avatar billede blaest Nybegynder
26. september 2001 - 09:37 #5
Jeg kan ikke fotsætte da den siger at jeg har afbrudt installationen (det har jeg jo ikke - kun dengang den crashede)..
Derefter siger den at jeg skal lukke installationen og starte igen...
Det kan jeg blive ved med i en uendelighed...
Avatar billede easytouch Nybegynder
26. september 2001 - 12:29 #6
Prøv blot at slette hele mappen, hvor i at programmet skulle havde været installeret,,og dernæst fjen mappen i windown temp...så skulle du kunne begynde forfra
Avatar billede blaest Nybegynder
26. september 2001 - 18:25 #7
Hmm..
der er ikke efterladt nogen spor hverken som temp eller under programmer...

mystisk..

Hmmm..
Virker stadig ikke..
Avatar billede easytouch Nybegynder
26. september 2001 - 20:49 #8
Mange af de filer som du nok eventuelt leder efter, er skjulte filer...men hvis du går ind og fjerner mapperne HELT så skulle det nok kunne lade sig gøre for dig at forsætte endnu engang
Avatar billede robotten Praktikant
05. december 2001 - 15:54 #9
Fundet ud af noget?