Avatar billede svaage Nybegynder
19. september 2001 - 22:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle DV-kort

Jeg har købt et Pinnacle Studio DV-kort og jeg har en JVC GR-DVL-107 vidoekamera. Det går fint med at ligge optagelser fra kameraet ind i PC, det går fint med at redigere men når jeg vil have den færdigredigerede film tilbage i videokameraet, flimrer og vælter billedet nar jeg ser på LCD-skærmen. Når jeg prøver at se den overførte film igennem på videokameraet kommer der blå skærm og den beder om et rensebånd.

Er der nogen der har været ud for det samme og hvilken løsning er du/I kommet frem til??????

Er det kortet, der er noget galt med ????

Er det firewire kablet????

Eller er det videokameraet???

Hilsen Svaage
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. september 2001 - 22:38 #1
Jeg mener at huske noget om at der er en fejl på Pinnacle kort når man overfører med DV ud. Denne gør at der kommer streger og flimmer på. Har desværre ikke tid at finde det lige nu, men kig selv på www.pinnacle.com supporten for yderligere oplysninger.

Dog lyder det mystisk at kameraet beder om rensebånd...

/Nikolaj
Avatar billede svaage Nybegynder
19. september 2001 - 23:33 #2
Hej Nicolaj

Jeg kan umiddelbart ikke finde noget på supporten
men hvis du finder en adresse, så skriv venligst

hilsen Svaage
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. september 2001 - 04:05 #3
Vi skal ihvertilfald lige have det rigtige link med først.

http://www.pinnaclesys.com/support/

Kigger selv lidt, men det er sent nu :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. november 2001 - 08:50 #4
Jeg er desværre gået kold håber du har fået løst problemet :-)
Avatar billede outsider Nybegynder
20. november 2001 - 11:54 #5
Har du et kamera med DV UD???
Ellers vil det ikke virke!
Avatar billede svaage Nybegynder
21. november 2001 - 14:14 #6
Tak for hjælpen alle sammen

Jeg har klaret problemet med mit pinnacle Studio DV program og mit kamera.
Det viste sig at mine harddiske skulle have slået DMA til for at virke, når jeg skulle sende video retur til kameraet.

Hilsen Svaage
Avatar billede outsider Nybegynder
22. november 2001 - 08:00 #7
O.K! Jeg gi´r en faldskærm til all!
Avatar billede svaage Nybegynder
13. maj 2003 - 22:59 #8
jeg tager selv points