Avatar billede alienhand Nybegynder
19. september 2001 - 13:19 Der er 4 kommentarer

skabelon

Jeg skal bruge nogle oplysninger, om hvordan man laver nogle bestemte skabeloner til vores hjemmeside, så man derfra direkte kan lave sin egen hjemmeside mm.
Avatar billede olebole Juniormester
19. september 2001 - 13:21 #1
<ole>
Jamen, har du ikke lige fået det spm. besvaret?  :)
/mvh
</bole>
Avatar billede alienhand Nybegynder
19. september 2001 - 13:28 #2
Kunne jo være der var nogle andre der havde nogle bedre svar...
Avatar billede olebole Juniormester
19. september 2001 - 13:31 #3
Hehe....en anden gang kan du bare vente med at acceptere til du har fået nogle flere svar. Du bestemmer suverænt, hvem der skal have points og hvormange.
Er du i tvivl om adfærds-kodex på stedet, må du endelig bare spørge....det koster ingen points  :)
/mvh
Avatar billede alienhand Nybegynder
19. september 2001 - 13:43 #4
takker :)