Avatar billede hyun Nybegynder
19. september 2001 - 09:04 Der er 8 kommentarer

directx

hej!!!!
jeg har lige købt et spil der forlanger at man har en directX 8.0 compatible driver...
og det har jeg ikke... jeg  har directX8.0 men jeg kan ikke spille uden den driver der.
hvis nogen vil vide det så er spillet max payne..
Avatar billede web1648 Nybegynder
19. september 2001 - 09:11 #1
det lyder underlig for jeg har ikke problemmer med det og jeg køre directX8.o. men du kan prøve at gå ind på microsoft der skulle din fil gerne ligge ellers så www.download.com
Avatar billede snowball Novice
19. september 2001 - 09:12 #2
Bruger du den nyeste driver til dit grafikkort !? Hvis ikke, så hente den nyeste fra producenten af dit korts hjemmeside da du ellers får problemer (som du har funder ud af ;))

Så hvilket grafikkort har du !?

Snowball
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. september 2001 - 09:15 #3
Ja? Grafikkort?
Avatar billede Himbear Nybegynder
19. september 2001 - 09:15 #4
ja du skal som snowball siger have en nyere driver til dit grafikkort!
Avatar billede tedde Nybegynder
19. september 2001 - 09:47 #5
Ja , downloade ny driver, DirecX.com
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
19. september 2001 - 14:08 #6
Max Payne kræver DX 8.0a http://www.microsoft.com/directx/homeuser/downloads/default.asp
Men den er jo med på org. cd\'en så du kan jo bare installere den der fra.....;)
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
19. september 2001 - 14:17 #7
Formula-1.dk:> Det er jo ikke directx 8.0 han mangler! Det er en driver til hans grafikkort, der understøttes af Directx 8!
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
19. september 2001 - 14:26 #8
Ups, my fault. Der gik det sku for hurtigt igen. Det kan godt være jeg skal få gjort noget ved den ordblindhed.
Når det må I undskylde, jeg gætter på en detonator-driver. Kører selv med 12.41, uden probs. http://www.guru3d.com/download/