Avatar billede bartelsen Nybegynder
18. september 2001 - 21:55 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvilket redigering system er det bedste?

Jeg savner lidt erfaringer u hviket video redigeringsystem der er det bedste... Jeg har købt et \"begynder\" kort som er fra pinnacle og hedder studio dv, men har hørt at studio 7  skulle være god.. Jeg hat også arbejet lidt med Final cut.. Hvad syntes du ???
Avatar billede hadaps Nybegynder
18. september 2001 - 22:00 #1
Jeg har prøveet flere forskellige, men synes at Media Studio Pro er klart den bedste
Avatar billede milpoer Nybegynder
18. september 2001 - 22:05 #2
Til prof arbejde bruger der Media 100 eller Avid Cinema.

De er begge rigtigt gode, men Media 100 er best til nybegyndere
Avatar billede bartelsen Nybegynder
18. september 2001 - 22:05 #3
Er den til Pc ?? Og hvem er det der laver den ?? Hvad gør den bedre ??
Avatar billede milpoer Nybegynder
18. september 2001 - 22:05 #4
bruger = bruges
Avatar billede milpoer Nybegynder
18. september 2001 - 22:07 #5
Avid Cinema kan fås både til Mac og PC.

Midea 100 ved jeg ikke om kan fås til PC men i hvert fald Mac.

Jeg ved ikke hvem der har lavet dem, men søg på google bare på navnet så skulle du få noget du kan bruge.

Ellers er der jo altid Adobe Premiere som også er godt. OG til PC
Avatar billede fido82 Nybegynder
18. september 2001 - 22:25 #6
jeg vil jo helt klart mene, at adobe premiere er det foretrukne valg, når der skal arbejdes med video, bade analog, og DV, som du jo har mulighed for her!
Avatar billede larsmoller Nybegynder
10. oktober 2001 - 14:33 #7
Media 100 findes til PC og hedder her Ifinish.

Kig på www.media100.com