Avatar billede action Nybegynder
18. september 2001 - 20:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

icq med adsl bredbånd

jeg har lige fået Adsl bredbånd. Når jeg så starter op, åbner min icq godtnok, men siger så der ikke er nogen forbindelse. Når jeg så klikker connect kommer den. Nogle der kan hjælpe mig så den starter op med et samme?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. september 2001 - 20:47 #1
icqknappen - preferences - connections - fanebladet server - klik på knappen auto configure og derefter knappen apply
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. september 2001 - 20:48 #2
husk at sætte den til \"permanent\" under fanebladet general
Avatar billede action Nybegynder
18. september 2001 - 20:51 #3
Øh..så laver den et elera ndet..jeg kan sgu ikke få lov til at ændre noget
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. september 2001 - 20:54 #4
???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. september 2001 - 20:54 #5
vær lige lidt mere specifik
Avatar billede action Nybegynder
18. september 2001 - 20:55 #6
Når jegf gør det du siger jeg skal kommer den med en ellera nden meddelse jeg så siger ok til også laver den noget man ikke kan følge med i, og vupti, så er jeg hvor jeg startede..jeg får ikke lov til at ændre på noget
Avatar billede action Nybegynder
18. september 2001 - 21:14 #7
Hello..please help me!?
Avatar billede robotten Praktikant
20. september 2001 - 15:51 #8
Hmm...  det virker underligt, at det ikke umiddelbart virker. Hvad er det for en typr ADSL du har dig? Hvis det fx er med router, kan det være den skal konfigureres til det.
Du kan også, hvis det stadig er en router du har, at tage strømmen fra den, og så sætte den til igen. Routeren vil da opdatere sig selv emd evt. ny software.

/Robotten
Avatar billede action Nybegynder
20. september 2001 - 20:26 #9
Jeg har ingen router...
Avatar billede nardus Nybegynder
22. september 2001 - 18:23 #10
Jamen - hvilken forbindelse har du? Et USB modem fra Tiscali eller CyberCity?
Avatar billede action Nybegynder
22. september 2001 - 20:32 #11
Øh..mener den hedder Adsl bredbånd fra Tdc...
Avatar billede infected Nybegynder
29. september 2001 - 20:57 #12
Teledanmaek Bredbånd ADSL?
Avatar billede action Nybegynder
29. september 2001 - 21:37 #13
Lige præcis