Avatar billede imp-utc Nybegynder
18. september 2001 - 14:43 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Poser 6

Hejsa...

Jeg vil vide om der er nogen der kender til Poser 6? For vi overvejer at købe 6\'eren i stedet for at blive ved med at bruge 4\'eren. Så jeg vil gerne have at vide hvilke ting der er blevet bedre og hvordan. F.eks. om der er nemmere at animere figurerne i forhold til 4\'eren.

Håber I kan hjælpe mig :)

//imp

p.s. Ja, vi bruger Poser og det er fordi det er nemmere end at skulle til at sætte sig ind i f.eks. 3D Studio MAX ;)
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. september 2001 - 15:15 #1
Poser 6 ???
Hvem har lavet den ?
den er ikke på Curious Labs WebSite
- http://www.curiouslabs.com/products/index.html
Avatar billede imp-utc Nybegynder
18. september 2001 - 15:20 #2
Hmmm... Er det ikke kommet endnu? Heh... Mener da jeg hørte det var kommet?
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. september 2001 - 15:27 #3
Poser 5 er ikke engang ude endnu,... den højeste er Poser 4 Pro SR3
Avatar billede imp-utc Nybegynder
18. september 2001 - 15:32 #4
*host host* Ja ja... Der er jo nogen der hører syner ;)
Avatar billede imp-utc Nybegynder
18. september 2001 - 15:34 #5
Vil du ikke have 5 point for ulejligheden? ;)
Avatar billede thundercall Nybegynder
18. september 2001 - 15:39 #6
nej,... behold du bare dine point
Avatar billede zerohero Nybegynder
18. september 2001 - 16:05 #7
Hvad bruger i poser til??? - Jeg bruger den næsten aldrig (selv om jeg har den liggende) for jeg har svært ved at se hvad jeg bruge den til... Jeg mener det er helt vild flotte 3D modeller og det er da også lidt sjovt at lave om på deres ansigter osv. men man kan da ikke rigtigt bruge den ud over det - eller kan man??? Jeg bruger selv 3D Studio Max og synes det er lige så sjovt selv at modellere mennesker \"fra bunden\"...

Så jeg ville bare lige høre hvad I bruger poser til, og man burde tage den mere alvorlig end som så!!!!

ZeroHero
Avatar billede zerohero Nybegynder
18. september 2001 - 16:06 #8
I har vel ikke noget af jeres arbejde med Poser liggende på en server eller lign. som jeg kan få lov til at se????
Avatar billede thundercall Nybegynder
22. september 2001 - 04:17 #9
zerohero>
http://www.c4-group.dk/
der er et par random characters i venstre side... åhm... jeg har vist fået nok at drikke i aften...

også har jeg også en (to - random) på min hjemmeside: www.thundercall.dk
Avatar billede zerohero Nybegynder
22. september 2001 - 11:28 #10
thundercall>>Meget sejt!!! Har du selv lavet sværdet???
Avatar billede thundercall Nybegynder
22. september 2001 - 13:19 #11
nej... kun \"skinnet\" tøjet...
sværdet fandt jeg vist nok på www.renderosity.com
Avatar billede imp-utc Nybegynder
27. september 2001 - 10:48 #12
Back...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 10:51 #13
Den her har jeg lavet i poser 6. Det tog 20 minutters tid.

http://www.nikolajdu.dk/cs/cs.html
Avatar billede thundercall Nybegynder
27. september 2001 - 12:48 #14
hej nikolaj DU,. ;D

har du Poser 6 ??? - jeg kan ikke finde en meter omkring et program som skulle hedde \"Poser 6\" som er udgivet,...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 12:50 #15
Det er så bestemt også noget sludder. Mente selvfølgelig poser 4. :-)