Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 06:51 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges

Heysa

Jeg er igang med et stort nyt chatprojekt!
Og jeg søger en partner til at være med i dette :)
Du skal kunne PHP og MYSQL, samt det ville nok være en fordel og kunne noget dhtml. Ellers går det nok uden!

Du ville ikke skulle programmere selv, da jeg også har en del kendskab til overstående, men der er ting som selv ikke jeg kan *G*

Jeg har fået sponsoret en server til chatten!
en 1000 mhz med 3 gb ram på en 155 mbit forbindelse!

Den er allerede sat op med linux, og domains til chatten!

Der skal bruges en del grafik i chatten, og den står jeg for. Det bliver lavet i 3d studie max 4,0 og i Adobe Photoshop.

Det meste af den er lavet.. Designet på selve sitet (Selve hjemmesiden) er også sørget for..

Domainet som chatten skal kører fra har allerede over 5000 besøg på de 2 uger det har været aktivt, og der er intet på siden endnu, kun en side hvor der står vi snart går i luften!

Glæder mig til at hører fra netop dig !:)

MVH
Mystiq

-Dette projekt skal tages som et fritids projekt for dig som gerne vil udvide din horisont og prøve noget nyt! Der vil i starten ikke være løn, men senere hen med reklame og lign. vil der være løn!
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 06:52 #1
Der vil i starten ikke være løn, men senere hen med reklame og lign. vil der være løn!
>Dette er selvføgelig kun i betrækning af at der kommer reklame og lign :) Men alle indtægter som kommer senere hen vil blive delt 50/50 imellem dig og mig!
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 06:52 #2
Og endnu en ting!!

Jeg ved der er en del som tænker : *åhhh nej* endnu en skide chat.. Det bliver sq ingen success.. der er allerede for mange.. Tror mig... Denne chat bliver unik.. Og populær :)
Avatar billede milpoer Nybegynder
17. september 2001 - 07:12 #3
Hvad er det så helt præcist den anden skal stå for. Der står jo at du laver stort set det hele.

Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 07:16 #4
Nej nej :) Jeg skal bruge en som er meget god til PHP og mysql, fordi det er jeg ikke voldsomt god til.. Jeg kan det meste af det basale, men ellers ikke...
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 09:12 #5
Nu skal i da ikke gå hen og råbe i munden på hiandenden :)
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 10:22 #6
Sover alle experterne bare?
Avatar billede newbien Nybegynder
17. september 2001 - 10:37 #7
Jeg vil gerne være med!

Men jeg kabn ikke pehp men jeg ka mysql?

Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 10:37 #8
Hmmmm
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 10:46 #9
Endelig et svar :)

Men

Beklager newbien.. Chatten bliver lavet i PHP og derfor skal vi begge kunne det.. Og helt en der kan en del php :)

Plus efter jeg har kigget på din profil virker og set nogen af de spørgsmål du har lavet før har du vist ikke rent mel i posen.. Såå desværre...
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 10:53 #10
Er der slet ingen der er interresseret?

Som jeg skrev i toppen skal man se dette som et fritidsprojekt og ikke et fuld time arbejde!
Avatar billede claus_w Nybegynder
17. september 2001 - 12:44 #11
mystig: Hvis du lige skriver dit uin, e-mail eller irc kanal/server så kontakter jeg dig senere i dag. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere.
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 15:26 #12
ICQ :)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
17. september 2001 - 15:35 #13
hvad er der unik ved denne chat?!

Send info på: jan@jkmedia.dk

Har kendskab til en del PHP & MySQL
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 15:38 #14
Jeg vil ikke ud med vores koncept, da der så er andre der vil lave det... Derfor er det kun crew der får det afvide...

Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 15:57 #15
jkmedia > Jeg har addet 101564024 icq til min contact.. Da din email stod det regner jeg med det er dig :)

Du kan jo lige komme online der så kan vi snakke videre
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 16:05 #16
Andre der har nogen interresse?

Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 17:22 #17
Claus > Fik du fat i ICQ nummeret?
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 17:48 #18
Det kan tilføjes man kan få sin egen hjemmeside hosted gratis på denne server hvis man er med i crew..
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 18:04 #19
Ihh jeg syntes sQ godt nok folk er stille idag!
Avatar billede mystiq Nybegynder
17. september 2001 - 18:12 #20
Ok jeg fik afvide af en jeg skulle oprette spørgsmål hvor jg skrev det med hjemmeside i om.. så det gør jeg da bare