Avatar billede Slettet bruger
16. september 2001 - 18:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

No sound... strange!

daws...

Jeg har modtaget en *.avi fil via en FTP en nat her, og det er _helt_ sikkert der er lyd på den, men det er der ikke på min computer. Jeg har nyeste Windows Media Player, jeg har prøvet med The Playa, og jeg aner virkeligt ikke hvordan jeg skal få lyden på den?

Den er transporteret via en FTP server. Er det noget jeg mangler på min computer?

Har Win2k!
Avatar billede bbs Nybegynder
16. september 2001 - 18:49 #1
Er der lyd ellers?
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2001 - 18:51 #2
Ja, der er lyd på alle mine andre *avi og for den sags skyld også *.mpeg!
Avatar billede suha Juniormester
16. september 2001 - 20:04 #3
Har du installeret Divx codec?
http://www.divx.com/download/index.php
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2001 - 21:36 #4
Jeps, har også prøvet igen, virker stadig ikke!
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2001 - 22:15 #5
Lukker det her - kommer ikke videre!