Avatar billede evo777 Nybegynder
16. september 2001 - 02:43 Der er 5 kommentarer

Kontrolpanelet

Når jeg dobbeltklikker på et ikon i kontrolpanelet sker der ingen ting. Timeglasset kommer frem i 1 sek. og det er det.
Hvad er der sket??
Avatar billede steen_hansen Forsker
16. september 2001 - 02:46 #1
Din pc trænger måske til en genstart efter flere timers uafbrudt brug?
Avatar billede evo777 Nybegynder
16. september 2001 - 03:15 #2
Det sker også lige efter en genstart
Avatar billede cp1 Nybegynder
18. september 2001 - 06:20 #3
check din registrerings database i >>startmenuen>> kør>>scanregw
Avatar billede collin Nybegynder
21. september 2001 - 19:35 #4
Alle ikoner - eller kun nogle af dem?
Avatar billede evo777 Nybegynder
22. september 2001 - 05:31 #5
scanregw melder ikke nogle fejl
collin> ja det er alle ikoner

hvis jeg søger efter kontrolpanelet gennem Windows hjælp kan det godt åbnes.

En af mine kammerater har lige fået samme problem så måske kan det være en virus. Tjekker lige