Avatar billede taf Nybegynder
16. september 2001 - 00:01 Der er 6 kommentarer

ASP i Apache-server

\"ActiveScripting for Apache\" skulle kunne gøre det muligt at få asp undestøttelse på en apache server. Men hver eneste link jeg finder referere til www.ActiveScripting.org som ikke virker. Jeg vil meget gerne få min apache server til at understøtte asp, men kan ikke komme viddere! Lad vær med at sige chillisoft, da man skal betale for at få lov at hente deres version. På forhånd taK!
Avatar billede darkside Nybegynder
16. september 2001 - 00:03 #1
Glem det, Apache & ASP = Ustabil Server..
Avatar billede taf Nybegynder
16. september 2001 - 00:05 #2
Dvs du mener atjeg skal satse på ISS i stedet?
Avatar billede darkside Nybegynder
16. september 2001 - 00:05 #3
Avatar billede darkside Nybegynder
16. september 2001 - 00:06 #4
Hvis du skal bruge ASP så ja, ellers drop ASP og lær PHP :)
Avatar billede taf Nybegynder
16. september 2001 - 00:09 #5
ja ok. men jeg har det med at bruge scripts ikke skrive dem... derfor er villle det være rat med asp idet der er mange scripts som bruger det. Men ja, der er mange der har sagt at jeg skulle satse på php i stedet. Det link du sendte vise hen til samme link som før ActiveScripting.org... har været derinde! ellers tak:P
Avatar billede darkside Nybegynder
16. september 2001 - 00:11 #6
Du kender vel hotscripts.com ? :)
Der er en pæn del PHP