Avatar billede jensenlarsr Nybegynder
14. september 2001 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne ASP filer

Jeg har installeret IIS på Windows, og forleden da jeg installerede det kørte det fint, kunne afvikle ASP filer fra inetpub/wwwroot mappen uden problemer.
Men nu kan jeg af en eller anden årsag ikke... Jeg har forsøgt at afinstaller og geninstallere IIS, men stadig intet held..

Er der noget jeg åbenlyst gør forkert?

NB: Det skal siges at jeg også kører G6-FTP Server ved siden af, kan det konflikte? I givet fald, underligt at det så virkede forleden, og ikke nu.
Avatar billede thaufer Nybegynder
14. september 2001 - 14:19 #1
har du oprettet en viatuel mappe?
Avatar billede eflow Nybegynder
14. september 2001 - 14:36 #2
og du kører det fra http://localhost/ditaspdok.asp ?
Avatar billede horsmark Nybegynder
14. september 2001 - 15:45 #3
hvad er fejlmeddelelsen?
Avatar billede jensenlarsr Nybegynder
14. september 2001 - 18:13 #4
Af en eller anden grund virker skidtet pludseligt uden jeg gjorde noget specielt.....

Ellers tak for henvendelserne!