Avatar billede qweqwe Nybegynder
14. september 2001 - 08:52 Der er 6 løsninger

Hvordan bliver man optaget

Jeg er ikke i tvivl om hvordan man opretter/tilmelder sin side til diverse søgemaskiner. Men er der nogle muligheder for at omgås de ventetider der er på f.eks. Jubii? Det er jo ikke særligt sjovt at have lave en side og derefter skulle vente 2 måneder på at den bliver optaget.

Eventuelle fiduser modtages gerne.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
14. september 2001 - 08:53 #1
Ventetiden hos Jubii kan omgås ved at betale deres horrible gebyr.
Avatar billede wize Nybegynder
14. september 2001 - 08:56 #2
Du kan oprette din site på Jubii.dk eller yahoo.dk hvis du har lyst. Grunden til at det tar så lang tid for at blive optaget er at de bliver personligt vurderet af jubii\'s ansatte.

Nogle af kravene er at du skal oplyse hvad din side handler om. og det tjekker de inde på jubii.

Eller kan du hurtigt tilføje sin site på www.chart.dk

/wize
Avatar billede podata Nybegynder
14. september 2001 - 09:16 #3
Penge åbner alle døre. her er lidt læsning for os der ikke har så mange.

http://www.brugden.dk/html/del2/4.html

http://searchenginewatch.com/webmasters/meta.html
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. september 2001 - 10:19 #4
Du skal ikke være ked af at det tager lang tid at blive optaget på Jubii. For deres søge index har ikke skaffet mig en eneste kunde på ca. 1 år, så deres markedsværdi er ret begrænset.

Her er et link til en super tilmeldingsside:

http://www.agroinfo.dk/tilmelding_til_soegemaskiner.htm

/per
Avatar billede -sofus- Nybegynder
14. september 2001 - 10:23 #5
Der er ikke den store fidus i at blive tilmeldt jubii, det er et forældet system som næsten ikke nogen bruger idag. har kun 1 ting at sige: Google er din ven (:

Avatar billede bufferzone Praktikant
14. september 2001 - 10:29 #6
Før du tilmelder, skal dine sider lige være klar. Dette indebær følgende:

- ingen html fejl
- siderne optimeret (dette er andet og mere end at udfylde metatags)
- masser af indhold

Derefter foretager du timlelding MANUELT til de enkelte søgemaskiner således:

- tilmeld www.demoz.org. denne maskine giver ingen trafik, men google bruger den som referance.
- tilmeld yahoo, her skal dine sider virkelig være klar, ellers kommer du ikke med, så gør dig umage med din tilmelding her
- tilmeld jubii, hvis dit site er professionelt, er deres priser meget rimelige, den \"fulde pakke\" koster 12.000, kr, men de giver meget trafik
- tilmeld alle de andre indexer og søgemaskiner
- tilmeld IKKE til google, hvis dit site bliver optaget i dmoz finder de dig automatisk og tilmelder du straffer de dig automatisk.

Du kan læse mer på http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/Vidensbank.htm

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk