Avatar billede duxxxz Nybegynder
13. september 2001 - 15:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

XP

Hvornår kommer der et forum med Windows XP, det har jo trodsalt været ude i et stykke tid nu :)

DuXz
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 15:56 #1
Hvor har du set det i butikkerne??

Såvidt jeg ved er det ikke ude officelt endnu.
Avatar billede egede Nybegynder
13. september 2001 - 15:57 #2
Hmm, har du ret i...
Avatar billede egede Nybegynder
13. september 2001 - 15:57 #3
prodic -> Nej, men betaen er langt, og der kan man jo også opleve fejl
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 15:59 #4
egede->Hvis man har Beta\'en så kan man få alt den hjælp man vil have fra Microsoft så de kan få rettet deres fejl.
Hvis man har beta\'en via andre kanaler - så er det vel ens eget problem og ikke noget helt lovligt.
Avatar billede duxxxz Nybegynder
13. september 2001 - 16:06 #5
Uanset om det er i butikkerne eller ej, er der efterhånden mange der kører med det, og det ville da være rart at kunne udveksle erfaringer uden at sulle bruge win2000 forummet eller noget andet.
og til dig prodic> gå ind på microsofts HP og bestil en version :)
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 16:11 #6
duxxxz->Ja bestille en version - fint nok. Men den er ikke frigivet endnu, så den kommer først senere.

Og at der er mange der kører med den ulovligt og har problemer med det - det kan jeg ikke rigtigt se harmonere med Eksperten.dk\'s regler.
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 16:13 #7
\"Windows XP was released to manufacturing on August 24 and will be available worldwide on October 25\"

Så efter den 25 Okt. så er en XP-kategori helt ok med mig.
Avatar billede duxxxz Nybegynder
13. september 2001 - 16:18 #8
Prodic ->Har du hørt om beta versioner?
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 16:23 #9
\"Hvis man har Beta\'en så kan man få alt den hjælp man vil have fra Microsoft så de kan få rettet deres fejl.
Hvis man har beta\'en via andre kanaler - så er det vel ens eget problem og ikke noget helt lovligt.\"
Avatar billede duxxxz Nybegynder
13. september 2001 - 16:28 #10
og hvad hvis det ikke er \"beta bugs\" man døjer med ?
så skal man bare poste i nogle andre forum\'er fordi nogle af en eller anden mystisk grund er sure over XP...?
har jeg forstået det korrekt?
jeg spørger jo i grunden bare til et forum om XP :)
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 16:30 #11
Microsoft har garanteret et officielt forum for deres XP-testere...
Den kunne du jo bruge.
Avatar billede duxxxz Nybegynder
13. september 2001 - 16:34 #12
tjae, men eftersom jeg hidtidigere har gode erfaringer med eksperten.dk, og jeg mener det er et af de bedste supportforum\'er så kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle bruge det, når det nu oven i købet er på dansk.
jeg kommer med et forslag, og straks bliver det rakket ned, det synes jeg ikke er rimeligt...
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 16:40 #13
Du bliver ikke rakket ned, tværtimod.
Mener bare ikke at Eksperten.dk\'s regler kan forenes med ulovlige versioner af XP.
Og når den ikke er udgivet officielt endnu og man ikke er officel beta-tester, så må ens version vel nærmest være ulovlig.
Efter den 25 Okt. - så kan man så stille alle de spørgsmål om XP som man lyster. Så er den jo officielt ude :-)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 20:22 #14
Lad os som Prodic påpeger, drøfte det efter d. 25. oktober.

Beklager den lange svartid !