Avatar billede pnr Nybegynder
13. september 2001 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Realplayer og DivX

Jeg har købt en Palm Butler som giver mig muglighed for at se mine film der ligger på computeren på tv. Den under støtter desværre kun RealPalyer! så når jeg afspiller en fil af typen DixX i RealPlayer bruger den 3 gange så meget processer kraft som Mediaplayer, og det resulter i at det hakker. Kan man gør noget ved den RealPlayer?
Avatar billede suha Juniormester
13. september 2001 - 11:18 #1
Jeg kan se DivX film på Windows Media Player, som du kan downloade fra www.microsoft.dk, men du skal også have en DivX-codec, som du kan downloade fra
http://www.divx.com/download/index.php
Avatar billede pnr Nybegynder
13. september 2001 - 11:31 #2
Jeg skal jo se det på RealPlayer!!
Avatar billede suha Juniormester
13. september 2001 - 13:05 #3
Det kan godt være jeg ikke har forstået spørgsmålet rigtigt, men er det ikke underordnet, hvilket filmfremviser, der bruges?
Vi har ikke Palm Butler, men kan se film både på computeren som tidl. skrevet og på TV, via TV-out på skærmkortet.
Avatar billede pnr Nybegynder
13. september 2001 - 14:22 #4
Nej for PalmButler understøtter desværre kun RealPlayer
Avatar billede pnr Nybegynder
13. september 2001 - 14:23 #5
Det er det der er mit problem, for jeg skriver jo at det virker fint i MediaPlayer :-)
Avatar billede pnr Nybegynder
22. september 2001 - 08:36 #6
Det kommer vist ikke vidre det her ;-)