Avatar billede pjpjpjpj Nybegynder
31. januar 2000 - 12:58 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

USB aktivering

Jeg skal have aktiveret USB porten på en PC, med windows 95, hvordan (og hvor kan en driver hentes, hvis den kræver opdatering) ???
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 13:10 #1
Hvilken ver. af Win95 kører du med ??? For hvis det ikke er en Win95 OSR2 eller nyere, så understøtter den ikke USB !!!

Snowball
Avatar billede mola Nybegynder
31. januar 2000 - 15:47 #2
Jeg vil mene at du skal aktivere din USB port i din BIOS, dette kunne være grunden til at den ikke automatisk beder og en driver til den enhed, som du vil tilslutte.
Avatar billede driis Nybegynder
31. januar 2000 - 16:42 #3
Windows finder helt automatisk USB-porten og eventuelle USB-enheder, når du har aktiveret den i BIOS, præcis som mola skriver.
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 16:51 #4
Ja, men kun hvis hans Windows understøtter det !!!

Snowball
Avatar billede ravelin Nybegynder
01. februar 2000 - 08:38 #5
Jeps som snowball siger skal man have OSR eller nyere Windows.
Avatar billede morteeni Nybegynder
01. februar 2000 - 13:04 #6
Ja, så se at få 98 det understøtter !!!!
Avatar billede svinte Nybegynder
05. februar 2000 - 00:17 #7
Windows95 finder IKKE automatisk usb porten...

Højreklik på "denne computer"
vælg fanebladet "enhedshåndtering"
slet de enheder der ligger under "andre enheder"

Hvis du har windows95 version2, ligger der på installations cd´en en folder der hedder "other" inde i den ligger der en enden mappe der hedder "usbupd"
derinde ligger en exefil du skal køre derefter har du usb understøttelse..
Avatar billede pjpjpjpj Nybegynder
19. februar 2000 - 01:24 #8
Nå nu kom jeg selv ind, havde glemt mit login, det er første gang jeg spørger om noget, MANGE tak for jeres svar...
Ja den PC skal have Win95, og deter vist den gamle, der ikke understøtter USB, I BIOS er USB porten aktiveret.
Den har et vigtigt telefonprogram for døve, som kun vil køre under Win 95, altså skal jeg have opdateret til OSR2 (1996), er der nogle, der ved om man kan hente sådan en på Nettet???

Mvh Per Jespersen