Avatar billede snebold Nybegynder
11. september 2001 - 17:24 Der er 60 kommentarer og
1 løsning

3. Verdenskrig?

Ja det rager mig om dette ikke er et IT spm.

Men tror i der bliver en 3. Verdenskrig?
- Håber jeg fanme ikke :((

Men når først USA finder ud af hvem det er så siger jeg jer, så bomber de fanme hele lortet tilbage til stenalderen!
Og jeg er fanme med!
Avatar billede mukanus Nybegynder
11. september 2001 - 17:25 #1
det er vildt !!

der bliver atom krig !!

hvis det er et land som joguslavien ( fx !!! )

og de fandt ud af det...

ville der nok blive verdenskrig =(
Avatar billede darkside Nybegynder
11. september 2001 - 17:26 #2
Så styr jer da 4 fanden.!
Det er ikke krig!!
Det var et TERORIST angreb...
Avatar billede snebold Nybegynder
11. september 2001 - 17:26 #3
Jeg er ædermame bange!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
11. september 2001 - 17:27 #4
Jeg gir dig sku ret USA Motto \"We are the greatest nation on earth and nobody will or should mess with us\" deromkring jeg ved når usa finder dem bag det så blir de sendt ud i rummet i en sodavands flaske....thats okay
Avatar billede prodic Mester
11. september 2001 - 17:27 #5
Utroligt at sådan et uheld kan få oprettet så mange spørgsmål i et IT-forum.
Avatar billede webson Nybegynder
11. september 2001 - 17:28 #6
2 fly er ny forsvundet over taxas .. ?
)ohh shit(
Avatar billede darkhero Nybegynder
11. september 2001 - 17:28 #7
darkside, ja, men USA vil gøre det samme mod det land/gruppe der gjorde det, og det er sådan en krig starter.

Men jeg tror ikke at der bliver Verdenskrig, dersom at USA og dets allierde vil være så overlegene i millitær styrke.
Avatar billede webson Nybegynder
11. september 2001 - 17:28 #8
ny=nu
Avatar billede mukanus Nybegynder
11. september 2001 - 17:29 #9
Hvis de finder ud af hvem der står bag...
Worldwar !!!

sorry but thats the way !!!

regn med dette ikek bare er en børnehave klasse der er oppe at slås !

hele verden høre om det nu !

og usa er en vildt stor del af verden !
Avatar billede darkside Nybegynder
11. september 2001 - 17:29 #10
darkhero>>De skal sq nok bombe dem der har gjort det, men det bliver ikke krig..
Avatar billede snebold Nybegynder
11. september 2001 - 17:29 #11
Prodic, det er ikke fedt a have en verdenskrig

GLEM FORHELVEDE COMPUTEREN I NOGLE TIMER!
Avatar billede -onslow- Nybegynder
11. september 2001 - 17:30 #12
Avatar billede mukanus Nybegynder
11. september 2001 - 17:30 #13
de bygninger der er smadret var nogle af de største der findes !!

der er muligvis et stort rundt tal døde !!!
Avatar billede darkside Nybegynder
11. september 2001 - 17:32 #14
ja og?
USA er sq selv skyld i det..
Avatar billede Dominix Novice
11. september 2001 - 17:33 #15
Det hedder jo ikke en slåskamp når den ene er 1000 gange større og smadrer den anden  :o)
Avatar billede phrozia Juniormester
11. september 2001 - 17:33 #16
Begge tårne er nede, siger de på TV2!!
Avatar billede prodic Mester
11. september 2001 - 17:33 #17
Interface->Rolig nu! - jeg er dog istand til at finde mine informationer om NON-IT emner gennem andre kanaler end et IT-forum.
Hvilket mange kunne lære noget af...

Og hvem fanden snakker om Verdens-krig - klap dog lige hesten og følg med i den virkelige verden fremfor at opdigte emner som en Verdenskrig.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
11. september 2001 - 17:33 #18
darkside>>måske er USA det..
MEn alle de usklydige menesker som er døde.
Mænd kvinder og børn..
De er jo syge i hovedet
Avatar billede michaelb Nybegynder
11. september 2001 - 17:34 #19
Jeg ved sq snart ik om der bliver krig! Det er jo total sindssygt at lave sådan noget.....

Avatar billede podata Nybegynder
11. september 2001 - 17:37 #20
Dem der har gjort det, deres ledere, deres familier, deres trosfæller og hele deres fucking lorteland/e skal jævnes med jorden, og skal i al fremtid bombes så smart der bare en pissemyre der kigger frem.
Avatar billede snebold Nybegynder
11. september 2001 - 17:37 #21
Okay, jeg er bare lidt forviret, men okay prodic
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
11. september 2001 - 17:41 #22
80% af internettet er gået ned......
Avatar billede michaelb Nybegynder
11. september 2001 - 17:45 #23
magnus_madsen: F.U.C.K!!
Avatar billede mukanus Nybegynder
11. september 2001 - 17:52 #24
alt er nede !!!

ALT I USA ER NEDE TELEFON ALT
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 17:52 #25
prodic>> hold for en gangs skyld din kæft!

Noget til paranoiden>> USA erklæret krigstilstand
Avatar billede michaelb Nybegynder
11. september 2001 - 17:54 #26
lector: WHAT??
Avatar billede mukanus Nybegynder
11. september 2001 - 17:55 #27
Chickfight :o)
Avatar billede darkside Nybegynder
11. september 2001 - 17:55 #28
Helt seriøst, i er sq for langt ude.!!!!
Avatar billede ravn1 Nybegynder
11. september 2001 - 17:57 #29
Hmm slog lige den 11 September op i Lademans Leksikon... De skriver \"11/9 1922: Efter Udskillelsen Af Transjordien Bliver Palestina erklæret for BRITTISK Mandatområde\"
Giver datoen mening???
Avatar billede prodic Mester
11. september 2001 - 17:58 #30
lecter->Ja med det samme at I stopper med at misbruge et IT-forum til noget man kan læse/høre om alle andre steder end i et IT-forum.
Så skal jeg nok holde \"bøtte\"!!
Avatar billede darkside Nybegynder
11. september 2001 - 18:01 #31
Her kan jeg kun være enig med prodic, tænd da for TV\'et...det her hører ikke til i et IT forum..!
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 18:01 #32
KONSTANTE UPDATES! http://www.benne.dk/terror/
Avatar billede mukanus Nybegynder
11. september 2001 - 18:02 #33
ravn1 ja der er faktisk en sammenhæng !!

ring og sig det til tv2 eller dr1 !!!
Avatar billede michaelb Nybegynder
11. september 2001 - 18:24 #34
mukanus: Jeg har sørget for at det blev sendt videre! Lad være med at ringe...

.::Michael::.
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
11. september 2001 - 18:43 #35
Noget som - Nostradamus sagde i 1654

In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb\" , \"The third big war will begin when the big city is burning\"
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
11. september 2001 - 19:11 #36
prodic>> Så skrid da!!!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
11. september 2001 - 19:16 #37
Fundet på britannica online
Mesopotamia, summer 1916-winter 1917
from World War I

The British forces in Mesopotamia, neglected hitherto and discouraged by the disaster at al-Kut (see above Mesopotamia, 1914-April 1916), received better attention from London in the second half of 1916; and Sir Frederick Stanley Maude, who became commander in chief in August, did so much to restore their morale that by December he...

Chronology: SEPTEMBER
from Year in Review 1998: chronology

Russian and U.S. heads of state confer at a restrained summit meeting in Moscow; both men are under enormous domestic pressures, Bill Clinton politically and Boris Yeltsin both economically and politically.

West Chester

borough (town), seat (1786) of Chester county, southeastern Pennsylvania, U.S. It lies 27 miles (43 km) west of Philadelphia. Settlement began in the early 1700s, and Turk\'s Head Inn was established there in 1761; but the town\'s growth was delayed by a prolonged dispute with Chester (now in Delaware county) over the permanent location of...

Federation with Ethiopia
from Eritrea

In 1950 the United Nations (UN), under the prompting of the United States, resolved to join Eritrea to Ethiopia within two years in a federation that would provide the former colony with autonomy under its own constitution and elected government. Elections to a new Eritrean Assembly in 1952 gave the Unionist Party the largest number of...

View: Index Entry

Leadership during World War II
from Churchill, Sir Winston

In a sense, the whole of Churchill\'s previous career had been a preparation for wartime leadership. An intense patriot; a romantic believer in his country\'s greatness and its historic role in Europe, the empire, and the world; a devotee of action who thrived on challenge and crisis; a student, historian, and veteran of war; a statesman who was...

View: Index Entry | Multimedia | Images | Tables

Axis initiative and Allied reaction
from World War II

By the early part of 1939 the German dictator Adolf Hitler had become determined to invade and occupy Poland. Poland, for its part, had guarantees of French and British military support should it be attacked by Germany. Hitler intended to invade Poland anyway, but first he had to neutralize the possibility that...

View: Summary | Index Entry | Multimedia | Tables

Axis and Allied movements in Europe and North Africa, 1940-42, and (inset) German invasion of the...

Boufflers, Louis-François, duc de

(duke of) a leading French general in the wars of King Louis XIV.

The Duc de Boufflers, engraving by Claude-Augustin Duflos, 17th century.

Pleven, Siege of

(July 20-Dec. 10, 1877), in the Russo-Turkish War of 1877-78, the Russian siege of the Turkish-held Bulgarian town of Pleven (Russian: Plevna). Four battles were fought, three being repulses of Russian attacks and the fourth being a defeat of the Turks in their attempt to escape.

View: Index Entry

WRESTLING
from Year in Review 1994: sports-and-games

Turkey served as host for and won the 1994 freestyle wrestling world championships, held in Istanbul on August 25-28. Though Turkey tied Russia with 53 points, it was awarded the team championship by having won two gold medals and one silver. Russia gained one gold, one silver, and three bronze medals. Rounding out the top five finishers were...

View: Index Entry | Images

Freestyle and Greco-Roman.
from Year in Review 1998: sports-and-games

In April 1998 Russia captured the 26th World Cup of freestyle wrestling when heavyweight Andrey Shumilin defeated Tom Erickson of the U.S. 1-0 in overtime, giving the Russians a 16-15 victory and the gold medal. The U.S. finished second, followed by Iran, Cuba, Germany, and Japan. The U.S. came back to defeat Russia 16-14 for the gold medal in...

Avatar billede prodic Mester
11. september 2001 - 19:29 #38
Leif->Klog bemærkning der hva\' - imponerende.
Avatar billede exe-s Nybegynder
11. september 2001 - 19:40 #39
verdens krig eller ej... De slipper forhåbentlig ikke uden krig de idioter der har gjort det. Men til jer som har IRC så tag og join kanalen #USA-on-fire på QuakeNet (over hundrede inde)
Avatar billede exe-s Nybegynder
11. september 2001 - 19:43 #40
Film og billeder http://www.fador.org/wtc/
Avatar billede kau Nybegynder
11. september 2001 - 19:45 #41
USA  og de andre lande opfører sig ikke ET hak bedre eller anderledes end 2 der er opppe og slås i 1. klasse
Avatar billede mystiq Nybegynder
11. september 2001 - 19:49 #42
Avatar billede newbien Nybegynder
11. september 2001 - 19:51 #43
Avatar billede hotpop Novice
11. september 2001 - 20:35 #44
food4u.dk> uhyggeligt at manden forudså et terrorist angreb...
Avatar billede snigermunken Nybegynder
11. september 2001 - 22:23 #45
Vis jeres respekt allesammen http://www.datamekanikeren.dk/memory/ gør det
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
12. september 2001 - 14:02 #46
Terroristerne var sku ik kloge nu har de bombet World Trade Center og pentagon og bomberne var kapret fly med over 100 passager i \"Thats stupid!\" . Når USa finder teroristerne ved jeg at der vil blive krig og det er ikke bare hjemmeværnet de pudser på dem det er hele miltæret luftvåbnet og flåden!!!!! og det sikkert Hr Bin LAden!!!! SPADE!
Avatar billede phrozia Juniormester
12. september 2001 - 14:12 #47
thel> der bliver ikke krig... Det tror jeg ikke.. hvem skal de slås mod? Alle undtagen terrioster, holder med Usa.
Avatar billede phrozia Juniormester
12. september 2001 - 14:18 #48
Avatar billede phrozia Juniormester
12. september 2001 - 14:23 #49
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
12. september 2001 - 14:26 #50
Totalt plat på frederiksberg gymnasium var der bombetrussel imorges imens der var morgen samling og i den anledning 1 minuts stilhed for dem der døde i usa...!
Avatar billede mukanus Nybegynder
12. september 2001 - 14:30 #51
På roskildes skole var der også 1 minuts stilhed...
Avatar billede adagio Nybegynder
12. september 2001 - 17:02 #52
Prøv lige at læse dette citat som jeg fandt et andet sted på nettet:

In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb\" , \"The third big war will begin when the big city is burning\" - Nostradamus 1654

Ved dog ikke om dette citat er fra 1654 eller 2001
Avatar billede adagio Nybegynder
12. september 2001 - 17:06 #53
Men vis det viser sig at dette citat er fra den tid, samt at 3. verdenskrig bryder ud, så...
Avatar billede snebold Nybegynder
12. september 2001 - 17:27 #54
:o)
Avatar billede prodic Mester
12. september 2001 - 17:36 #55
Nostradamus døde i 1566(ca.) - så det citat er vel ret tvivlsomt :-)
Avatar billede adagio Nybegynder
12. september 2001 - 17:49 #56
Hehe, det kan måske være at tallet bare var skrevet forkert, på internettet går den trodsalt igennen mange \"hænder\" :)
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. september 2001 - 17:52 #57
Jarj trår adt jorkloden æksploderer
Avatar billede prodic Mester
12. september 2001 - 17:52 #58
Det nævnte citat er desuden ikke at finde i hans profeti om 3. Verdenskrig.
Hvilket gør det endnu mere tvivlsomt.
Avatar billede adagio Nybegynder
12. september 2001 - 19:09 #59
ok, ja nu jeg jo ikke ligefrem selv læst hans profetier, men det vil da være interesant vis han (eller en hvilken som helst anden person fra langt tilbage i historien) havde skrevet dette
Avatar billede prodic Mester
12. september 2001 - 19:18 #60
http://www.nostradamus-repository.org/cityofgod.html - der står en god forklaring på citatet.
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
13. september 2001 - 15:35 #61
Okay lad os svare på hans spørgsmål....ej.. jeg er ik sikker der bliver en såkaldt verdenskrig men nok et par bombninger og onogen kampe med bin laden da han sidder på olien...