Avatar billede simseb Nybegynder
09. september 2001 - 14:21 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Table Background!

Kan man ikke skrive noget i tabellen, så background billedet kun bliver vist en gang. Dvs. den må ikke gentage sig hvis tabellen bliver større end billedet.

Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 14:28 #1
15=let !
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 14:29 #2
Avatar billede simseb Nybegynder
09. september 2001 - 14:36 #3
//prodic

Dette er bare et link og ikke en en let besvarelse. For dit link leder mig bare videre til en besvarelse.

Desuden så se lige på mit point antal. Jeg har 120 du har 34821. Er det det man kalder grådighed?

//simseb
Avatar billede roenving Novice
09. september 2001 - 14:42 #4
>>simseb

Det er faktisk helt i orden, at prodic svarer dig med et link

Hvis det (som det her) oven i købet giver lidt ekstra indblik er det meget bedre end et simpelt svar !!-)

Jeg synes, du skal bede prodic om et svar og aflevere dine point -- du tror vel ikke han har dem, fordi han har opført sig dårligt !!!!

jes
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 14:44 #5
I det link jeg har givet dig står svaret :-)

Det er ikke det man kalder grådighed, det er det man kalder at følge de foreskrevne pointsummer.

Hvorfor tror du lige at jeg ikke har svaret?? fordi pointene er ligegyldige.
Du skriver vel hvis du kan bruge svaret og jeg skal sætte hak i \"Svar\"-boksen.
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 14:45 #6
Det har altid været god \"tone\" at svare med et internt link. Det kan måske hjælpe til at databasen ikke vokser mere end højest nødvendigt.
Avatar billede simseb Nybegynder
09. september 2001 - 14:45 #7
Jeg er tilfreds med et link.

Prodic bare lav et svar.

Så kan du få lidt flere point, pga. sværhedsgraden.

//simseb

Avatar billede roenving Novice
09. september 2001 - 14:45 #8
Det var da en vidunderlig tavetosse:

at følge de foreskrevne pointsummer

*GG*
Avatar billede simseb Nybegynder
09. september 2001 - 14:47 #9
Prodic et svar?
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 14:47 #10
roenving->Hit F7 for automatisk stavekontrol :-)

simseb->1 stk. svar.
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 14:53 #11
40 point hvorfor nu det - 15 var da rigeligt!
Avatar billede simseb Nybegynder
09. september 2001 - 15:01 #12
//prodic

Du kan hjælpe mig med følgende spørgsmål, så er pointene dine (det var egentlig en fejl, men jeg gider ikke til at have dem igen)

De omhandler begge Musikmatch, som du anbefalede tidligere

1) Når jeg recorder en cd til mp3, så gør den det i afspiller tempo + efter hver sang sætter den master mute fra. Hvorfor?

2) Ligeså afspiller den sangene når man recorder. Man kan ikke slå det fra og hører noget andet musik istedet vel?
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 15:07 #13
simseb->I have no idea what so ever.
Jeg har aldrig oplevet de problemer med MusicMatch.
Min overspiller mine albums med ca. 4.6x og det virker fint nok.
Du har måske sat MusicMatch til at spille de albums som du smider i \"skuffen\" - og trykker derefter på Record, så den optager samtidig med at den afspiller.

Ellers så ved jeg det ikke - har aldrig hørt om de problemer.
Avatar billede simseb Nybegynder
09. september 2001 - 15:13 #14
Jeg har fundet ud af det.

Hvordan sætter man hastigheden til recording.

Min recorder nemlig kun med 1.0
Avatar billede simseb Nybegynder
11. september 2001 - 21:49 #15
Alt er løst.

Tillykke med pointene.

//simseb