Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 22:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Disk-Drev

Hej Eksperter.

Jeg er i den uheldige situation, at jeg til min nye computer har \"brugt\" hele budgettet, og derfor ikke har penge til at købe et nyt disk-drev (lyder latterligt).
Så hvis du bor i nærheden af Aalborg, og har et diskdrev du gerne vil af med gratis, som bare ligger og samler støv, så skriv her.
Avatar billede hsgroup Nybegynder
08. september 2001 - 23:00 #1
Hvorfor bruger du så ikke bare det gamle?
Heldigt for dig at du ikke absolut skal have et diskdrev for at kunne bruge computeren
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 23:02 #2
Fordi den allerede er solgt.
Jeg ved godt at det ikke er tit man har brug for et disk-drev, men når man så har, så bliver man sgu sur på sig selv over at man ikke har et.
Avatar billede bobske Nybegynder
08. september 2001 - 23:05 #3
Til den tid du har brug for et, har du vel skrabet de 150 kr sammen det koster ?!
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 23:06 #4
Kan muligvis tænkes, men hvis der nu var en som havde et han ikke brugte, så kunne jeg da let bruge det.
Avatar billede hsgroup Nybegynder
08. september 2001 - 23:12 #5
bbs--> når man ser hvor lidt point der skal til for at få lavet hjemmesider og jeg ved ikke hvad, så burde du også kunne få et brugt diskdrev for 0 point, hvis jeg boede i Ålborg kunne du \"købe\" et af mig for 10 point ;-) så kan jeg jo altid købe noget andet for pointene. 0 point er lige lidt nok, dem kan jeg jo ikke få noget for
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 23:18 #6
bbs> Bor i Aalborg og har et du kan hente :)
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 23:19 #7
Fandme ok ..
Du kunne jo komme ned i Net-City imorgen, jeg er der fra 11:00 til 13:00.
Så kan vi også game lidt cs..

Takker for hjælpen :)
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 23:21 #8
btw, hvorfor er du ikke online på icq?
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 23:24 #9
bbs> sorry mange gange - det var sgu et 4 x speed cd-rom drev... Det er du vel ikke interesseret i.... huskede forkert... undskyld.
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 23:25 #10
Øv..
Nej, det er jeg nu ikke så interesseret i, desværre :(
Avatar billede djeller Nybegynder
20. september 2001 - 09:44 #11
Hej BBS

Jeg har et Sony Disk Drev du må få.
Hvis du møder mig i gaden på lørdag mellem 02.00 og 02.05 får du det.

Du kan kende mig på, at jeg render rundt med et stort papskilt hvorpå er skrevet:

BBS ER EN NAR!!!

-djeller

Avatar billede bbs Nybegynder
20. september 2001 - 14:41 #12
JackAss..

Well, lukker..
Avatar billede hotpop Novice
20. september 2001 - 22:19 #13
djeller> Det lyder som om du har et stort problem... med dig selv!