Avatar billede bbs Nybegynder
07. september 2001 - 19:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.ide filer

Hvor finder man en .ide-fil til et bundkort \"K7S5A\" fra ECS? Vi har problemer med at harddisken står af engang i mellem. Der sker desværre også det at cd-rom drevet også tit går ned.
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. september 2001 - 19:33 #1
Avatar billede prodic Mester
07. september 2001 - 19:42 #2
http://www.ecs.com.tw/products/k7s5a.htm

Hvis du kan præcisere hvilken del af det du mangler, så er det lidt nemmere.
Avatar billede bbs Nybegynder
08. september 2001 - 22:35 #3
Hvilke ting kan jeg update?
Jeg ved ikke hvad fejlen præcist er, men jeg ved at alle tingene sidder som de skal, og alt virker.
Avatar billede djeller Nybegynder
20. september 2001 - 09:47 #4
Du skal starte med at afinstallere styresystemet. Det vil hjælpe.

Du skal også huske at resette din BIOS og skifte batteriet på dit bundkort.

Du skal også kassere dit CD-rom drev, det er nemlig det somm laver konflikten.

Hvis det stadig ikke har hjulpet skal du slette styresystemet igen og skifte dit bundkort.

Hvor svært kan det egentlig være?

Er du DUM eller sådan noget?

-djeller
Avatar billede bbs Nybegynder
20. september 2001 - 14:39 #5
djeller, slap af!
Din tone er ikke i eksperten.dks ånd.

Manden fandt ud af det, på en ret kompliceret måde, fattede ikke helt hvordan ..

Da der ingen svar er, tillader jeg mig at lukke spørgsmålet..
Takker alligevel..
Avatar billede djeller Nybegynder
20. september 2001 - 14:49 #6
BBS
\".., fattede ikke helt hvordan ..\"

Det er ligesom det der er problemet ikke!
Du fatter ingenting!

-djeller

PS: Jeg har fulgt din \"optræden\" her på eksperten.
Og din opførsel har ALDRIG været i ekspertens ånd.
Så rend mig!!!